Καθώς είχε αποκαλύψει το Hyundai N Vision 74 και άφησε το Top Gear να βρεθεί πίσω από το τιμόνι του, ο Biermann αποκάλυψε ότι το σχεδιαζόμενο supercar θα μπορούσε να ήταν πολύ ιδιαίτερο. «Δουλεύαμε σε ένα N supercar», παραδέχτηκε ο Biermann. Πρόσθεσε ότι το αυτοκίνητο επρόκειτο να υποστηριχθεί από ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος και θα μπορούσε να θεωρηθεί ως η απάντηση της Hyundai στο Honda NSX. «Είχαμε σχέδια για έναν κινητήρα βενζίνης με ή χωρίς υβριδικό, ή ίσως ακόμα και με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου», πρόσθεσε ο Biermann. Η Hyundai δεν είχε όνομα για το όχημα, αναφέροντάς το απλώς ως «Το αυτοκίνητο του προέδρου». Ενώ φαινομενικά είχε όλα τα κατάλληλα συστατικά για να είναι επιτυχία, ο Biermann λέει ότι το διοικητικό συμβούλιο της Hyundai αποφάσισε να μην το κάνει πραγματικότητα. «Το πρόβλημα ήταν ότι το αυτοκίνητο θα κόστιζε πάνω από 150.000 δολάρια και εκείνη την εποχή πίστευαν ότι ένα Hyundai δεν θα μπορούσε να έχει αυτή την τιμή». Αν και αυτό είναι απογοητευτικό να ακούγεται, ο Biermann σημειώνει ότι η Hyundai πήρε πιθανώς τη σωστή απόφαση λανσάροντας τη μάρκα επιδόσεων N με φθηνότερα και πιο προσιτά μοντέλα όπως τα i20 N, i30 N και Kona N.