Η Porsche μέσω του CEO της Olive Blume είχε δηλώσει πως η 911 θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί θερμικούς κινητήρες και πως θα είναι το τελευταίο της μοντέλο που θα εξηλεκτριστεί αν χρειαστεί. Άλλωστε για αυτόν ακριβώς τον λόγο εξελίσσει τα δικά της συνθετικά καύσιμα σε συνεργασία με την Mobil. Αυτή τη στιγμή η Porsche παρουσιάζει δυνατά ηλεκτροκίνητα σύνολα και παράλληλα εξελίσσει την 911 GT3 RS, την πιο hardcore έκδοση της 911 που θα βγει από το Zuffenhausen, καθώς και την 718 Cayman GT4 RS.
Η νέα 911 GT3 RS θα χρησιμοποιεί τον ίδιο ατμοσφαιρικό flat-six των 4.0lt της «απλής» GT3, με την διαφορά πως πλέον θα αποδίδει περίπου 530Ps αντί για 510Ps και 49kgm ροπής. Η 911 GT3 RS αναμένεται να έχει αρκετά μικρότερο βάρος, χάρη στην αντικατάσταση των περισσότερων αλουμινένιων τμημάτων του αμαξώματος με ανθρακονήματα, όπως για παράδειγμα την οροφή, τις πόρτες και το καπό, ενώ θα έχει παραδοσιακές χειρολαβές στις πόρτες και όχι τις ηλεκτρικά πτυσσόμενες που συναντάμε στις υπόλοιπες 911.
Χαρακτηριστική είναι η αρκετά μεγαλύτερη σε μέγεθος αεροτομή που συναντάμε στο πίσω μέρος, αλλά και τα διάφορα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως τα fenders στο πίσω μέρος της οροφής. Η αεροτομή θα είναι ηλεκτρονικά κινούμενη και θα συνδυάζεται η κίνησή της με τους αεραγωγούς πίεσης που βρίσκονται τοποθετημένοι στο επάνω μέρος των μπροστινών φτερών. Ο κινητήρας θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο όμως για μείωση βάρους θα έχει επτά και όχι οκτώ σχέσεις, ενώ ο κινητήρας θα χρησιμοποιεί ξηρό κάρτερ και έξι πεταλούδες.
Οι φήμες ισχυρίζονται πως η 911 GT3 RS θα μπορεί να γυρίζει στο Nurburgring σε χρόνο κάτω των 6:40…