Η πέμπτη γενιά της 911 (992) GT3 υψηλών επιδόσεων με τα 510Ps, εξελίχθηκε σε στενή συνεργασία με το τμήμα Motorsport της εταιρείας, μεταλαμπαδεύοντας την καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία στην έκδοση παραγωγής με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια απ’ ό,τι στο παρελθόν: Η εμπρός ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια, η πίσω αεροτομή και ο θηριώδης διαχύτης προέρχονται από την 911 RSR. Παράλληλα, ο εξακύλινδρος κινητήρας boxer είναι βασισμένος στον κινητήρα της 911 GT3 R και έχει δοκιμαστεί σε αγώνες αντοχής.
Ο υψηλόστροφος κινητήρας με τον εντυπωσιακό ήχο χρησιμοποιείται επίσης στη νέα 911 GT3 Cup, σχεδόν χωρίς καμία μετατροπή. Το αποτέλεσμα είναι ένα σπουδαίο μηχάνημα οδήγησης που είναι εξαιρετικά αποδοτικό και προκαλεί τα συναισθήματα, είναι ακριβές και διαθέτει υψηλές επιδόσεις, και όπως κάθε 911 είναι ιδανικό για την πίστα και εξαιρετικό στην καθημερινή χρήση.
Ένα βασικό πλεονέκτημα που κάνει την 911 GT3 να ξεχωρίζει είναι ο συνδυασμός των επιμέρους χαρακτηριστικών της. Με τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα (318 χλμ./ώρα με το κιβώτιο PDK), είναι ταχύτερη ακόμα και από την προηγούμενη 911 GT3 RS. Επιταχύνεται από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.
Η Porsche προσφέρει το νέο μοντέλο και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.Τα εξελιγμένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά έρχονται ως αποτέλεσμα της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί από τους αγώνες αυτοκινήτου και δημιουργούν σημαντικά μεγαλύτερη αρνητική άντωση, χωρίς να επηρεάζεται αισθητά ο συντελεστής οπισθέλκουσας.
Στη θέση υψηλών επιδόσεων, η χειροκίνητα ρυθμιζόμενη αεροτομή και ο διαχύτης αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση, για υψηλές ταχύτητες στις στροφές. Η επιλογή αυτή, χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην αγωνιστική πίστα, καθώς εκεί είναι ο χώρος όπου η 911 GT3 ξεδιπλώνει όλες τις αρετές της.
Στο Nordschleife του Nürburgring, την πίστα αναφοράς για όλα τα sport αυτοκίνητα της Porsche, πέτυχε ένα εντυπωσιακό ρεκόρ: στη διάρκεια των τελικών ρυθμίσεων, η 911 GT3 έγινε το πρώτο μοντέλο παραγωγής με ατμοσφαιρικό κινητήρα που έσπασε το φράγμα των επτά λεπτών.
Ο οδηγός δοκιμών Lars Kern ολοκλήρωσε έναν πλήρη γύρο 20,8 χλμ. με χρόνο μόλις 6:59.927. Στην δε μικρότερη πίστα των 20,6 χλμ., που στο παρελθόν ήταν η πίστα αναφοράς, η 911 GT3 ολοκλήρωσε τον γύρο με χρόνο 6:55.2. Με τον Jörg Bergmeister στο τιμόνι, η GT3 διατήρησε με συνέπεια τις επιδόσεις της ακόμη και μετά από αλλεπάλληλους γύρους. Είναι «με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχω οδηγήσει στην Πράσινη Κόλαση», δήλωσε ο έμπειρος επαγγελματίας οδηγός.
Παρά το φαρδύτερο αμάξωμα, τους μεγαλύτερους τροχούς και τα πρόσθετα τεχνικά χαρακτηριστικά, το βάρος της νέας GT3 είναι αντίστοιχο αυτού της προκατόχου της. Με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ζυγίζει 1.418 κιλά, ενώ με το PDK φτάνει τα 1.435 κιλά. Το καπό που είναι από ανθρακονήματα (CFPR), τα κρύσταλλα μειωμένου βάρους στα παράθυρα, οι βελτιστοποιημένοι δίσκοι των φρένων και οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος φροντίζουν για τον περιορισμό του βάρους, το ίδιο και το κάλυμμα για τον χώρο των πίσω καθισμάτων. Η μείωση βάρους δε, που επιτυγχάνεται με την ελαφριά sport εξάτμιση φτάνει τα δέκα κιλά. Χάρη στα κλαπέτα εξαγωγής που ρυθμίζονται διαρκώς ηλεκτρικά, ο άκρως επιβλητικός ήχος παραμένει εντός των ορίων του προτύπου εκπομπών Euro 6d ISC FCM (EU6 AP). Η μικτή κατανάλωση της 911 GT3 είναι 13,3 λίτρα/100 χλμ. (PDK: 12,4).
Τα αγωνιστικά γονίδια της νέας 911 GT3 είναι εμφανή σχεδόν σε κάθε λεπτομέρεια του αυτοκινήτου ενώ το κόκπιτ ακολουθεί τη σχεδίαση της τρέχουσας γενιάς μοντέλων. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η οθόνη για χρήση στην πίστα. Με το άγγιγμα ενός μπουτόν σβήνει (σχεδόν) τις ψηφιακές ενδείξεις αριστερά και δεξιά από το στροφόμετρο (το οποίο ανεβαίνει ως τις 10.000 σ.α.λ.) και προβάλλει μόνο ενδείξεις όπως η πίεση ελαστικών, η πίεση λαδιού, η θερμοκρασία λαδιού, η στάθμη καυσίμου και η θερμοκρασία νερού, που είναι απαραίτητες για την οδήγηση στην πίστα. Περιλαμβάνει επίσης οπτικές ενδείξεις αλλαγής σχέσης αριστερά και δεξιά του στροφόμετρου, καθώς και μια λυχνία αλλαγής σχέσης που προέρχεται κατευθείαν από τους αγώνες.
Η πρώτη 911 GT3 παρουσιάστηκε το 1999. Ήταν βασισμένη στην 996 και απέδιδε 360 ίππους με κυβισμό 3,6 λίτρων. Με τον Walter Röhrl στο τιμόνι, το προσεκτικά ρυθμισμένο αυτοκίνητο ήταν το πρώτο sport αυτοκίνητο δρόμου που ολοκλήρωσε τον γύρο στο Nordschleife του Nürburgring σε λιγότερο από 8 λεπτά. Η δεύτερη γενιά της GT3 ακολούθησε το 2006. Ήταν βασισμένη στην 911 Type 997 και απέδιδε 415 ίππους. Το 2013, η διάδοχός της παρουσιάστηκε αρχικά με κινητήρα 3,8 ίππων που απέδιδε 475 ίππους. Δύο χρόνια αργότερα, ο κυβισμός αυξήθηκε στα 4,0 λίτρα και η ιπποδύναμη στους 500 ίππους.