Το να έχει μια εταιρεία τόσο βαθειά εμπλοκή στους αγώνες σε σημείο που να έχει δική της κατηγορία, της δίνει ένα σωρό πλεονεκτήματα. Όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα να δοκιμάσει δικά της συνθετικά καύσιμα. Η εταιρεία αυτή δεν είναι άλλη από την Porsche, η οποία στο Porsche Mobil 1 Supercup για το 2021 και το 2022, θα δοκιμάσει τα νέα της συνθετικά καύσιμα eFuel που εξελίσσονται από την ExxonMobil, καθώς και νέα λιπαντικά και πλαστικά τμήματα στα αυτοκίνητά της, που σαν στόχο έχουν την μείωση των εκπομπών ρύπων.
Ήδη η πρώτη δοκιμή έγινε χτες στις 30 Μαρτίου στην πίστα του Zandvoort στην Ολλανδία. «Η συνεργασία με την ExxonMobil μας επιτρέπει να δοκιμάσουμε τα συνθετικά μας καύσιμα κάτω από τις δύσκολες συνθήκες ενός αγώνα μέσα σε μια πίστα», δήλωσε ο Michael Steiner, ο επικεφαλής του τμήματος R&D της Porsche και συμπλήρωσε πως, «Αυτό είναι ένα ακόμα βήμα στο να κάνουμε τα eFuels προσιτά στο ευρύ κοινό, μειώνοντας τα αέρια που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου».
Τα καύσιμα που θα χρησιμοποιηθούν στην φετινή σεζόν του Porsche Mobil 1 Supercup, είναι μια μείξη βιοκαυσίμων ειδικά εξελιγμένα για αγώνες. Με τα αποτελέσματα που θα συλλέξουν οι Porsche και ExxonMobil, θα μπορέσουν να εξελίξουν ένα νέο αγωνιστικό καύσιμο με ακόμα καλύτερα χαρακτηριστικά και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με τις προσδοκίες που έχουν, τα νέα καύσιμα που θα προκύψουν, θα έχουν έως και 85% χαμηλότερες εκπομπές αερίων που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, από ότι ένα συμβατικό καύσιμο.
Τα eFuel της Porsche θα παράγονται στην Χιλή και για την σεζόν του 2022, η παραγωγή τους θα ανέλθει στα 130.000lt.
Η Porsche έχει δώσει μεγάλη σημασία στα eFuels, γιατί με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει να κρατήσει στην παραγωγή αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες όπως η 911, χωρίς περαιτέρω μετατροπές και επεμβάσεις στα τεχνικά τους χαρακτηριστικά.