Η Porsche σεβόμενη την ιστορία της και τους ανά τον κόσμο petrolheads, δήλωσε ξεκάθαρα πως μπορεί μεν το 80% των μοντέλων της να γίνει ηλεκτρικό μέχρι το 2030, όχι όμως η 911. Αυτή θα είναι και το μοναδικό της μοντέλο που θα παραμείνει με θερμικό κινητήρα και θα είναι το τελευταίο της μοντέλο που θα εξηλεκτριστεί αν αναγκαστεί για αυτό η εταιρεία. «Θα συνεχίσουμε να παράγουμε την 911 με θερμικούς κινητήρες» δήλωσε ο Blume στο CNBC, «Άλλωστε το concept της 911 που επιβάλει τον κινητήρα να βρίσκεται αναρτημένος πίσω από τον πίσω άξονα, κάνει αποτρεπτική την χρήση ηλεκτροκινητήρα γιατί κάτι τέτοιο θα ανέβαζε κατακόρυφα το βάρος του αυτοκινήτου στο πίσω μέρος και θα έκανε πρακτικά αδύνατο το να οδηγήσει κανείς το αυτοκίνητο». Οι fans της 911 ίσως στο μέλλον θα συναντήσουν μοντέλα της 911 με κάποια στοιχεία εξηλεκτρισμού, τα οποία όμως θα προέρχονται από τις τεχνολογίες που έχουν εφαρμοστεί στην 919 Hybrid, το πρωτότυπο του Le Mans.
Ήδη αυτή τη στιγμή η Porsche προσφέρει plug-in hybrid εκδόσεις της Cayenne και της Panamera, καθώς και την πλήρως ηλεκτροκίνητη Taycan και Taycan Cross Turismo. Επόμενο μοντέλο που θα αποκτήσει είτε ηλεκτροκινητήρα είτε θα γίνει plug-in hybrid, θα είναι η Macan, με τις 718 Cayman και Boxster να ακολουθήσουν στη συνέχεια. Ο εξηλεκτρισμός παίζει τον πρώτο ρόλο αυτή τη στιγμή στο VW Group και η Porsche παίζει μεγάλο ρόλο σε αυτή την εξέλιξη, έχοντας ήδη αναπτύξει σε συνεργασία με την Audi μια νέα πλατφόρμα για ηλεκτροκίνητα οχήματα, με την ονομασία ΡΡΕ. Παράλληλα ανακοίνωσε πως εξελίσσει μια νέα συστοιχία μπαταριών για αυτοκίνητα επιδόσεων.
Η Porsche όμως δεν περιορίζεται στην εξέλιξη μόνο ηλεκτρικών μοντέλων, αφού αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης η ερεύνα για την χρήση συνθετικών καυσίμων, φιλικότερα προς το περιβάλλον, τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στα ιστορικά μοντέλα της εταρείας, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο πως σέβεται την ιστορία της.