Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Skoda |
Μοντέλο | Superb |
Η έκδοση Hatch της τέταρτης γενιάς Superb θα κυκλοφορήσει σύντομα με ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα συμπληρώνει το Superb Combi iV. Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης δεύτερης γενιάς στο Superb Hatch iV συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5 TSI, που αποδίδει 152Ps, με έναν ηλεκτροκινητήρα. Παράγουν μια συνδυασμένη ισχύ συστήματος 207Ps, με την ισχύ να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός κιβωτίου DSG έξι σχέσεων. Η μπαταρία υψηλής τάσης, με μεικτή χωρητικότητα 25,7 kWh, αποτελείται από τέσσερις μονάδες και βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας τριφασικού μόνιμου μαγνήτη είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και διαχωρίζεται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν συμπλέκτη. Αυτός ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα για να κινεί το όχημα ή να λειτουργεί παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα.
Στη λειτουργία E, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει μέγιστη ισχύ 115Ps και 33,65Kgm ροπής. Χρησιμεύει επίσης για την εκκίνηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και αντικαθιστά τον παραδοσιακό εναλλάκτη.
Το Superb Hatch iV χρησιμοποιεί τον βενζινοκινητήρα 1.5 TSI και τον ηλεκτροκινητήρα του σε τρεις διαμορφώσεις, ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης. Εκτός από τις τυπικές λειτουργίες οδήγησης που υπάρχουν στη σειρά Superb (Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual), το Superb Hatch iV προσφέρει τρεις επιπλέον υβριδικές επιλογές: E-mode, Hybrid mode και Sport mode.
Τις επόμενες εβδομάδες, το νέο Skoda Superb Hatch θα είναι διαθέσιμο στον διαμορφωτή, ενώ ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του.