.jpeg)
Η Ford επιδιώκει να επαναφέρει τις θρυλικές εκδόσεις επιδόσεων ST και RS στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης. Παρά την επικείμενη κατάργηση των μοντέλων Focus ST και Fiesta ST, η εταιρεία δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει την κληρονομιά των "hot hatches". Αντιθέτως, σχεδιάζει να μεταφέρει το πνεύμα των ST και RS σε ηλεκτρικά οχήματα, ξεκινώντας με το Puma Gen-E.
Σύμφωνα με τον Jan Herzog, επικεφαλής μάρκετινγκ προϊόντων της Ford Ευρώπης, μια σπορ έκδοση του ηλεκτρικού Puma είναι "σίγουρα" στα σχέδια της εταιρείας, είτε στην τρέχουσα είτε στην επόμενη γενιά του μοντέλου. Το υπάρχον Puma Gen-E διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 166 ίππων και 290 Nm ροπής, τιμές που ήδη πλησιάζουν αυτές του mild-hybrid Puma ST. Μια ενισχυμένη έκδοση θα μπορούσε να προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις και δυναμική οδήγηση.
Το Mustang Mach-E GT, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 480 ίππους, αποτελεί ήδη το κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της Ford. Η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ακόμα πιο ισχυρής έκδοσης RS, η οποία θα μπορούσε να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα ηλεκτρικά Mini JCW και τα επερχόμενα VW GTI και Peugeot GTI.
Η Ford διατηρεί ισχυρή παρουσία σε κορυφαία πρωταθλήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως η Formula 1, το Dakar, το WRC, το Pikes Peak και το NASCAR. Αυτή η εμπειρία αναμένεται να επηρεάσει θετικά την ανάπτυξη των μελλοντικών ST και RS μοντέλων, ενισχύοντας τη σύνδεση μεταξύ των αγωνιστικών επιδόσεων και των καθημερινών ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας.