33% αύξηση παρατηρήθηκε στις πωλήσεις EV μοντέλων του BMW Group

33% αύξηση παρατηρήθηκε στις πωλήσεις EV μοντέλων του BMW Group

Το BMW Group ανακοίνωσε σημαντική άνοδο στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας αύξηση 32,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η τάση αυτή επιβεβαιώνει την ισχυρή ζήτηση για τα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου, τα οποία περιλαμβάνουν τα BMW, Mini και Rolls-Royce.

Συνολικά, οι παραδόσεις του ομίλου ανήλθαν στις 586.149 μονάδες, ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ωστόσο, παρατηρήθηκε θετική πορεία σε βασικές αγορές, όπως η Ευρώπη (+6,2%) και οι Ηνωμένες Πολιτείες (+4,0%). Εξαιρουμένης της Κίνας, η παγκόσμια ανάπτυξη ανήλθε στο 5,9%, γεγονός που υπογραμμίζει τη δυναμική που παρουσιάζουν οι υπόλοιπες αγορές.

Συγκεκριμένα, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, η BMW παρέδωσε 109.516 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η ευρωπαϊκή αγορά σημείωσε ιδιαίτερα εντυπωσιακή αύξηση (+64,2%), ενώ τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Mini αποδείχθηκαν καταλυτικά για την ενίσχυση των πωλήσεων. Στην Ευρώπη, το 1 στα 3 Mini που πωλήθηκαν ήταν ηλεκτρικό, ενώ στην Κίνα αυτό το ποσοστό ξεπέρασε το 50%.

Συνολικά, ο όμιλος πούλησε 520.142 ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κόσμο, σημειώνοντας αύξηση 9,9% στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων, με εξαίρεση την αγορά της Κίνας όπου υπήρξε πτώση. Παράλληλα, η γκάμα μοντέλων υψηλών επιδόσεων της BMW M κατέγραψε και αυτή αύξηση, κυρίως χάρη στη ζήτηση για τις M5 και M3.

Το BMW Group παραμένει προσηλωμένο στον στόχο του να φτάσει τα τρία εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών και των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων) έως το τέλος του 2025, εκ των οποίων τα 1,5 εκατομμύρια θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.