Το υπάρχον 3008 υπάρχει ήδη κοντά μας από το 2016 και το 2020 δέχθηκε μια αναβάθμιση, ενσωματώνοντας την τελευταία σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot στο μπροστινό μέρος. Ωστόσο, το facelifted 3008 δεν άλλαξε τόσο πολύ και δεν διαθέτει το νέο έμβλημα που έκανε το ντεμπούτο του στο 308. Η Peugeot σχεδιάζει να το αντικαταστήσει με μια νέα γενιά που θα παρουσιαστεί το 2023 και θα διαθέτει ένα πλήρως επανασχεδιασμένο αμάξωμα και ανανεωμένη πλατφόρμα. Το νέο 3008 πιθανότατα θα διαθέτει τριπλά κατακόρυφα LED στον μπροστινό προφυλακτήρα, δίνοντας έμφαση στους χαρακτηριστικούς κυνόδοντες λιονταριού της Peugeot. Οι ψεύτικες εισαγωγές αέρα των προφυλακτήρων του τρέχοντος 3008 θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από ένα στοιχείο επένδυσης με σκούρο χρώμα, για πιο ενοποιημένη εμφάνιση με τη μάσκα. Η τελευταία θα κληρονομήσει τη νέα εμφάνιση που έχει ήδη βρεθεί στο 308, αλλά και στο επερχόμενο 408, παράλληλα με το νέο λογότυπο που σταδιακά θα το δούμε σε ολόκληρη τη γκάμα της Peugeot. Το προφίλ αναμένεται να γίνει πιο σμιλεμένο από πριν, με πιο απαλές καμπύλες για πιο αριστοκρατική εμφάνιση. Η γραμμή οροφής πιθανότατα θα γίνει πιο δυναμική, διαφοροποιώντας περαιτέρω το 3008 από το πιο τετράγωνο σε σχήμα αδερφό του 5008. Στο πίσω μέρος, περιμένουμε πιο επιθετικά σε σχεδίαση φώτα LED, με μεγαλύτερη δόση διακοσμητικών στοιχείων χρωμίου στον προφυλακτήρα, ειδικά στην πιο σπορ έκδοση GT-Line. Τα νέα σχέδια στις ζάντες και μια φρέσκια χρωματική παλέτα θα μπορούσαν να αλλάξουν ακόμη περισσότερο την εμφάνιση, ενώ η επεξεργασία σε δύο τόνους με τη μαύρη οροφή και τις κολόνες θα μεταφερθεί πιθανότατα στη νέα γενιά. Ακολουθώντας την τάση στον κόσμο των SUV, το νέο μοντέλο αναμένεται να αυξηθεί σε μέγεθος, διευρύνοντας τη διαφορά από το μικρότερο του 2008. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα βελτιωμένες αναλογίες και αυξημένο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, προσθέτοντας περισσότερη πρακτικότητα στο τελικό αποτέλεσμα. Στο εσωτερικό της καμπίνας, το ταμπλό i-Cockpit του τρέχοντος μοντέλου μπορεί να εξακολουθεί να φαίνεται αρκετά μοντέρνο για τα πρότυπα του 2022, αλλά το νέο 3008 θα πάει τα πράγματα ακόμα πιο μακριά στο μέλλον. Μια ακόμη μεγαλύτερη οθόνη αφής infotainment, ένας ανανεωμένος πίνακας οργάνων 3D, διακόπτες αεροπορικού τύπου και υλικά υψηλής ποιότητας γύρω από την καμπίνα θα γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ του τρέχοντος 3008 και πιο ακριβών αντιπάλων όπως η νέα BMW X1. Επιπλέον, ο εξοπλισμός θα αναβαθμιστεί με πιο εξελιγμένο ADAS που λαμβάνεται από τον κάδο ανταλλακτικών του Stellantis.
Η Peugeot θέλει να ηλεκτρίσει ολόκληρη τη γκάμα της έως το 2025 προτού κυκλοφορήσει μόνο με EV στην Ευρώπη έως το 2030. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ακόμα χρόνος για μια ακόμη γενιά του 3008 με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αν και με περισσότερο εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα και φυσικά με μία πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση. Σε αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν δύο σενάρια για το νέο 3008. Το ένα είναι η χρήση μιας ενημερωμένης έκδοσης της αρχιτεκτονικής EMP2 και το άλλο είναι η μετάβαση στην πιο σύγχρονη πλατφόρμα STLA Medium που έχει σχεδιαστεί για compact και μεσαίου μεγέθους μοντέλα. Η EMP2 είναι συμβατή με ηλεκτροκίνηση, όπως αποδεικνύεται από το φημολογούμενο Peugeot e-308 και τα επίσημα επιβεβαιωμένα compact Opel Astra-e που θα κάνουν το ντεμπούτο τους το 2023. Τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης προτείνουν ότι τα πρώτα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Peugeot 3008 τρίτης γενιάς θα κάνουν το ντεμπούτο τους πριν από το τέλος του 2022. Αυτό θα μας δώσει περισσότερες πληροφορίες για το επερχόμενο SUV που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του κάποια στιγμή το 2023.