Η Toyota παραμένει πιστή στα θερμικά μοτέρ και τα μηχανικά σασμάν

Η Toyota παραμένει πιστή στα θερμικά μοτέρ και τα μηχανικά σασμάν

Η Toyota επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην παραγωγή σπορ αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων για πολλά χρόνια ακόμα, παρά την παγκόσμια στροφή προς την ηλεκτροκίνηση. Ο Sean Hanley, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Toyota Αυστραλίας, δήλωσε ότι η εταιρεία αναγνωρίζει την προτίμηση των ενθουσιωδών οδηγών για την εμπειρία που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τον χαρακτηριστικό ήχο και την αίσθηση οδήγησης.

Η Gazoo Racing (GR), το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, εξετάζει τη χρήση συνθετικών καυσίμων για την παράταση της ζωής των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ παράλληλα αναπτύσσει ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα, όπως το διπλοκινητήριο, τετρακίνητο πρωτότυπο FT-Se. Επιπλέον, η Toyota έχει επιβεβαιώσει την αναβίωση του εμβληματικού μοντέλου Celica, ενώ υπάρχουν ενδείξεις για την επιστροφή του MR2, όπως υποδηλώνεται από την εμφάνιση του ονόματος σε επεισόδιο της σειράς anime "Toyota's Grip".

Παρά την αυξανόμενη τάση προς την ηλεκτροκίνηση, η Toyota διατηρεί την παραγωγή μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αναγνωρίζοντας την αξία της εμπειρίας οδήγησης που προσφέρουν αυτά τα οχήματα στους λάτρεις της αυτοκίνησης.