Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Mercedes-Benz |
Μοντέλο | E-Class |
Segment | E-Segment |
Από το 1958 η Mercedes-Benz είχε ήδη αποφασίσει πως ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογήσει την συμπεριφορά των μοντέλων της στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, ήταν να προχωρήσει σε πραγματικά crash-tests. Η αρχή έγινε στις 10 Σεπτεμβρίου του 1959, 65 ολόκληρα χρόνια πριν, όταν μια έκδοση της Μercedes-Benz 190 (W110), πέρασε τον δύσκολο διάδρομο του crash-test για την πρώτη προσομοίωση μετωπικής σύγκρουσης με στατικό εμπόδιο.
Οι αριστερές πόρτες αφαιρέθηκαν από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για να μπορέσει να κινηματογραφηθεί η διαδικασία αλλά και η κίνηση του ανδρείκελου στη θέση του οδηγού. Για την ιστορία το ανδρείκελο ήταν ένα ανθρώπινο ομοίωμα από άμμο, ενώ μια τροχήλατη κατασκευή με ενσωματωμένο μοτέρ, έσπρωχνε το αυτοκίνητο προς το εμπόδιο των 17 τόνων.
Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να φανούν… Από την επόμενη γενιά (W111) η Mercedes-Benz S-Class της εποχής ήταν το πιο ασφαλές οικογενειακό αυτοκίνητο στον κόσμο τη δεδομένη στιγμή διαθέτοντας μεταξύ άλλων και τις γνωστές μας σήμερα, ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης. Και η συνέχεια είναι ακόμα πιο γνωστή τόσο αναφορικά με τον τομέα της ασφάλειας στην αυτοκίνηση, όσο και ειδικότερα για την συμβολή της Mercedes-Benz σε αυτή.