Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Audi |
Μοντέλο | A6 |
Το επίτευγμα αυτό προήλθε μετά από 2.800 προσομοιώσεις στην αεροδυναμική σήραγγα της Audi με πολλούς βελτιωτές και σχεδιαστές να συνεργάζονται μεταξύ τους. Μείωσαν σημαντικά την αντίσταση του αέρα κάνοντας βελτιώσεις στο αμάξωμα προτείνοντας νέα κανάλια αέρα και στις δύο πλαϊνές πλευρές του A6 Sportback e-tron. Το αποτέλεσμα είναι το συγκεκριμένο μοντέλο να πηγαίνει 8 Km/h ταχύτερα σε σχέση με πριν χάρη στις αλλαγές της κάθε πλευράς. Επίσης, έκαναν ακόμα μικρότερα τα κανάλια αέρα στα πλαϊνά του μπροστινού και πίσω προφυλαχτήρα για να ρέει καλύτερα ο αέρας και να μειωθούν οι αντιστάσεις.
Άλλη μια σημαντική αλλαγή παρατηρείται και στο δάπεδο που καλύπτει τον κινητήρα και κατά μήκος του αμαξώματος, στο οποίο προστέθηκαν ακτίνες και βελτιστοποιημένες νευρώσεις ακαμψίας, ώστε ο αέρας να ρέει πιο ομαλά κάτω από το αυτοκίνητο. Η επανασχεδίαση του κάτω διαχύτη επίσης έχει συνεισφέρει στην καλύτερη ροή αέρα. Η αεροδυναμική σχεδίαση του αμαξώματος έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει η βέλτιστη κάθετη δύναμη που μεταφράζεται σε καλύτερο κράτημα στον δρόμο, ενώ παράλληλα έχουν μειωθεί οι αντιστάσεις του αέρα, με σκοπό την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων. Με την σειρά τους, τόσο οι ζάντες όσο και οι τροχοί ολοκληρώνουν το αεροδυναμικό πακέτο του γερμανικού μοντέλου. Τα αποτελέσματα από την αεροσήραγγα μιλάνε από μόνα τους: ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει πέσει στο 0,21!