Το premium sport sedan της γερμανικής εταιρείας ανανεώνεται και παράλληλα εμπλουτίζει τη γκάμα του με την έκδοση Turbo S, η οποία θα χρησιμοποιεί έναν V8 των 4.0lt που με την χρήση δύο turbo θα αποδίδει 630Ps και σχεδόν 84kgm ροπής. Η νέα αυτή έκδοση θα έχει 80 άλογα επιπλέον σε σχέση με την απλή Turbo προ του facelift και θα χρειάζεται 3,1sec για να πιάσει τα πρώτα 100km/h από στάση, με την τελική της να φτάνει τα 315km/h.
Ακολουθεί η Panamera GTS εξοπλισμένη με τον ίδιο V8 των 4.0lt, με τη διαφορά πως εδώ θα αποδίδει 480Ps και 63kgm ροπής, με τα entry level μοντέλα να είναι η Panamera και Panamera 4, οι οποίες θα χρησιμοποιούν έναν V6 των 2.9lt που θα αποδίδει 330Ps και 46kgm ροπής. Παράλληλα θα ακολουθήσει και μια νέα έκδοση στα υβριδικά μοντέλα της Panamera, τα οποία κατέχουν το 60% των προτιμήσεων των αγοραστών του μοντέλου, η 4S E-Hybrid, η οποία τοποθετείται ανάμεσα στην 4 Ε-Hybrid και την Turbo S E-Hybrid. Η 4S E-Hybrid θα χρησιμοποιεί εκτός από τον bi-turbo V6 των 2.9lt και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136Ps, με την συνδυαζόμενη ισχύ να φτάνει τα 560Ps και τη ροπή τα 76kgm, με αποτέλεσμα να μπορεί να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100km/h σε 3,7sec και η τελική της να φτάνει τα 298km/h, ενώ επιπλέον, χάρη στη μπαταρία των 17,9kWh, η 4S E-Hybrid θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα της για 54km.
Οι εξωτερικές αλλαγές υπάρχουν αλλά είναι αρκετά διακριτικές, με κύριο χαρακτηριστικό την ενσωμάτωση στον standard εξοπλισμό του πακέτου Sport Design για το εμπρός μέρος, τα νέα σχέδια στις ζάντες που πλέον θα είναι δέκα διαφορετικές και τέλος την ελαφριά τροποποίηση στο πίσω μέρος της διακοσμητικής μπάρας.