Οι μηχανικοί της Mercedes-Benz στη Γερμανία έδειξαν στo MotorAuthority την τελευταία της καινοτομία στο σύστημα μετάδοσης κίνησης EV που ονομάζεται "In-Drive". Είναι ένα πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα πέδησης που μεταφέρει τα φρένα πίσω από τους τροχούς στο εσωτερικό του περιβλήματος του ηλεκτροκινητήρα. Οι μηχανικοί ανέφεραν ότι το σύστημα In-Drive βρίσκεται ήδη σε δοκιμές, αλλά δεν επιβεβαίωσαν την έναρξη παραγωγής ή ένα χρονοδιάγραμμα για την παραγωγή του.
Το In-Drive εξακολουθεί να είναι ένα σύστημα πέδησης με βάση την τριβή, που βασίζεται σε μεταλλικούς ρότορες που διαθέτουν υλικά τριβής προκειμένου να ασκήσουν πίεση και να επιβραδύνουν το όχημα. Ωστόσο, ολόκληρο το σύστημα είναι σφραγισμένο μέσα στο περίβλημα της μονάδας κίνησης EV. Εφόσον δεν υπάρχει ροή αέρα, το σύστημα είναι υδρόψυκτο, με τους μηχανικούς να πειραματίζονται με διαφορετικά υγρά και ιξώδη, καθώς η μονάδα πρέπει να αποβάλλει πολλή θερμότητα χωρίς να χρησιμοποιεί κάποιον εναλλάκτη (ψυγείο). Αυτό το σύστημα, είναι σχεδιασμένο για τη διάρκεια ζωής του οχήματος, την οποία η Mercedes ορίζει ως 15 χρόνια και θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά το λειτουργικό κόστος. Τα τακάκια του συστήματος διαρκούν περισσότερο από τα σημερινά τακάκια φρένων, καθώς καλύπτουν ολόκληρο το δίσκο και συνεπώς έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια.
Η Mercedes σχεδίασε το σύστημα αυτό ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί στο κέντρο του μπροστινού άξονα και να έχει εφαρμογή σε μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η μετακίνηση του συστήματος πέδησης στο κέντρο του οχήματος θα μετατοπίσει και θα αφαιρέσει μέρος της μη-αναρτώμενης μάζας, κάτι το οποίο θα βελτιώσει την οδική συμπεριφορά του οχήματος. Τέλος, η γερμανική φίρμα είπε πως αυτό το σύστημα είναι πιο ακριβό σε σχέση με τα συμβατικά συστήματα πέδησης, αλλά σκοπεύει να ρίξει το κόστος ώστε να συμβαδίζει με το αντίστοιχο κόστος των συμβατικών συστημάτων πέδησης.