Mε την STLA Frame, ο όμιλος Stellantis μπαίνει σε μία νέα εποχή, καθώς η νέα πλατφόρμα υποστηρίζει την κατασκευή φορτηγών και μεγάλου μεγέθους SUV και πάνω σε αυτήν μπορούν να βασιστούν υβριδικά, θερμικά, αμιγώς ηλεκτρικά και υδρογονοκίνητα οχήματα. Η πλατφόρμα είναι κατασκευασμένη από προηγμένο χάλυβα υψηλής αντοχής, παρέχοντας βελτιωμένη αντοχή και ακαμψία με μικρότερο βάρος. Το διευρυμένο κεντρικό τμήμα φιλοξενεί το πακέτο μπαταριών, με ενισχυμένες ράγες πλαισίου που προστατεύουν την μπαταρία σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης, ενώ η μεγιστοποίηση της αυτονομίας του οχήματος επιτυγχάνεται με την μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση. Το σύστημα REEV, το οποίο συνδυάζει μπαταρία, μπροστινές και πίσω μονάδες ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης (EDM), ενσωματωμένη γεννήτρια και κινητήρα εσωτερικής καύσης, επιτρέπει στους οδηγούς να μεταφέρουν ή να ρυμουλκούν βαριά φορτία σε εκτεταμένη απόσταση. Χωρίς άμεση μηχανική διαδρομή από τον κινητήρα στους τροχούς, η γεννήτρια τροφοδοτεί τις EDM για να ωθήσει το όχημα και επαναφορτίζει την μπαταρία όπως χρειάζεται. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για αυτονομία BEV έως 800Km και εμβέλεια REEV έως 1.100Km. Φιλοξενεί υγρόψυκτες μπαταρίες που κυμαίνονται από 159 έως περισσότερo από 200kWh. Επίσης, είναι σχεδιασμένη να προσφέρει ισχύ έως και 339Ps, κίνηση στους τέσσερις τροχούς και το σπριντ των 0-100Km/h να γίνεται σε 4,4sec. Τέλος, υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση, καθώς στα BEV οχήματα η γρήγορη φόρτιση 800 volt DC έως 350 kW μπορεί να προφέρει 160Km αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.