Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Land Rover |
Μοντέλο | Defender |
Η Land Rover έχει ανακοινώσει την πρόθεσή της να παρουσιάσει μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου Defender το 2025, αλλά αυτό δεν θα συμβεί, καθώς η επόμενη γενιά θα συμπεριλάβει και ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα όταν θα παρουσιαστεί την ερχόμενη δεκαετία. Επιπλέον, η Land Rover σχεδιάζει να προσφέρει το ηλεκτρικό Defender σε διάφορες εκδόσεις αμαξώματος, συμπεριλαμβανομένων των 2-θυρων 90, 4-θυρων 110 και μακρύ μεταξόνιο 130. διατηρώντας παράλληλα τις εκτός δρόμου ικανότητες για τις οποίες είναι γνωστό το Defender. Μέχρι την κυκλοφορία του πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου, η Land Rover προσφέρει ήδη το Defender σε υβριδικές εκδόσεις. Το plug-in hybrid (PHEV) μοντέλο συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα, επιτρέποντας οδήγηση σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία ή σε υβριδική λειτουργία.
Η μετάβαση σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Land Rover για μείωση των εκπομπών ρύπων και προσαρμογή στις σύγχρονες απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις όλων των μοντέλων της μέχρι το τέλος της δεκαετίας, με το ηλεκτρικό Defender να αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Αν και οι πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες του ηλεκτρικού Defender δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, οι προσδοκίες είναι υψηλές για ένα όχημα που θα συνδυάζει την πολυτέλεια και τις επιδόσεις της Land Rover με τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης. Οι λάτρεις των εκτός δρόμου διαδρομών αναμένουν με ενδιαφέρον την κυκλοφορία του, καθώς υπόσχεται να διατηρήσει τις θρυλικές ικανότητες του Defender, ενώ παράλληλα θα προσφέρει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον επιλογή.
«Η ηλεκτροκίνηση του τρέχοντος αυτοκινήτου «L663», στην πλατφόρμα D7x του, δεν είναι αυτό που θέλουμε. Το L663 είναι εξαιρετικό σε αυτό που κάνει και έχουμε ήδη μια [τετρακύλινδρη] plug-in υβριδική έκδοση, αλλά δεν είναι εύκολο να βρείτε τον επιπλέον χώρο που χρειάζεστε σε αυτό το πλαίσιο για μπαταρίες, δεδομένης της συσκευασίας του άξονα και της ικανότητας που χρειάζεται», δήλωσε ο επικεφαλής εμπορικός διευθυντής της JLR, Lennard Hoornik.