Ηλεκτρική «αντεπίθεση» Toyota με νέο C-HR+ και ανανεωμένο bZ4X

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα Toyota
Μοντέλο C-HR+
Power Train Electric
Ηλεκτρική «αντεπίθεση» Toyota με νέο C-HR+ και ανανεωμένο bZ4X

Η Toyota έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου C-HR+, το οποίο κατατάσσεται στην κατηγορία των C-SUV. Ξεχωρίζει με τη μοντέρνα και καθαρή σχεδίασή του, που το τοποθετεί ξεκάθαρα στη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota. Η φαρδιά του σιλουέτα παραπέμπει στη δυναμική οδήγηση του Toyota C-HR, ενώ η μεγάλη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας το κάνουν να διατηρεί τη δική του ταυτότητα. Ο coupe-crossover σχεδιασμός του προσφέρει μια κομψή και αεροδυναμική εμφάνιση, χωρίς όμως να θυσιάζει την άνεση των πίσω επιβατών, καθώς η κλίση της οροφής δεν περιορίζει σημαντικά τον χώρο για το κεφάλι τους.

Οι έντονες γραμμές του αμαξώματος δίνουν χαρακτήρα, με το πίσω μέρος να διαθέτει πιο έντονες και δυναμικές γωνίες, που ομαλά συνδέονται με τον μπροστινό σχεδιασμό. Στο πίσω μέρος, τα κομψά full-LED φωτιστικά σώματα προσθέτουν μια σύγχρονη και εντυπωσιακή αισθητική. Η κλίση του πίσω παρμπρίζ και η διακριτική αεροτομή τονίζουν ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ολοκληρώνοντας την εντυπωσιακή του παρουσία.

Ηλεκτρική «αντεπίθεση» Toyota με νέο C-HR+ και ανανεωμένο bZ4X

Το εσωτερικό είναι σύγχρονο και μίνιμαλ, προσφέροντας μια αίσθηση ευρυχωρίας και φιλοξενίας. Με συνολικό μήκος 4.520 mm και μεταξόνιο 2.750 mm, το αυτοκίνητο εξασφαλίζει άνετους χώρους για τους επιβάτες. Η απόσταση 900 mm μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων προσφέρει μεγαλύτερη ευρυχωρία από αυτήν που συναντάται συνήθως σε C-SUV.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια μεγάλη, 14in οθόνη πολυμέσων, η οποία αποτελεί βασικό εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα Toyota C-HR+. Το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει ειδική λειτουργία για ηλεκτρικά οχήματα, υπολογίζοντας διαδρομές με εύκολες επιλογές φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας και την αυτονομία του αυτοκινήτου. Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με τις προηγμένες τεχνολογίες Toyota T-Mate, που περιλαμβάνουν το σύστημα Toyota Safety Sense. Αυτές οι ενεργές τεχνολογίες ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού ενισχύουν την προστασία, ανιχνεύοντας πιθανούς κινδύνους έγκαιρα. Όταν χρειάζεται, ενεργοποιούνται αυτόματα συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ελέγχου ισχύος, βοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει μια πιθανή σύγκρουση και να απολαμβάνει μια πιο ασφαλή οδήγηση.

Ηλεκτρική «αντεπίθεση» Toyota με νέο C-HR+ και ανανεωμένο bZ4X

Το Toyota C-HR+ δεν ακολουθεί τη λογική της «μία λύση για όλους», αλλά προσαρμόζεται στις διαφορετικές ανάγκες των οδηγών. Για αυτόν τον λόγο, η Toyota προσφέρει δύο επιλογές μπαταριών. Το μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς θα διατίθεται με μπαταρία 57,7kWh (μεικτή χωρητικότητα), ενώ η μεγαλύτερη επιλογή των 77kWh θα είναι διαθέσιμη τόσο για τις προσθιοκίνητες όσο και για τετρακίνητες εκδόσεις. Αυτή η ευελιξία επιτρέπει στην Toyota να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αγοραστών στην κατηγορία. Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, μπορεί να φτάσει έως και τα 600 km. Η τετρακίνητη έκδοση αναμένεται να προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, με ισχύ 343Ps και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Στην προσθιοκίνητη έκδοση, η μικρότερη μπαταρία των 57,7 kWh αποδίδει 167Ps, ενώ η μεγαλύτερη των 77 kWh αυξάνει την ισχύ στα 224Ps.

Ανανεωμένο bZ4X 

Η Toyota προχώρησε επίσης σε σημαντική ανανέωση του bZ4X, του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού SUV, βελτιώνοντας τον σχεδιασμό και την τεχνολογία του. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέα μάσκα, επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και διαφορετικά φωτιστικά σώματα, προσδίδοντας στο μοντέλο μια πιο φρέσκια και μοντέρνα εμφάνιση.

Μία σημαντική αλλαγή αφορά τη νέα, μικρότερη μπαταρία. Η έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς αντικαθιστά την προηγούμενη μπαταρία των 71,4kWh με μια νέα των 64kWh. Παρά τη μείωση της χωρητικότητας, η Toyota έχει βελτιώσει την ενεργειακή διαχείριση, εξασφαλίζοντας σχεδόν ίδια αυτονομία με την προηγούμενη γενιά. Για την τετρακίνητη έκδοση, η μπαταρία μειώνεται από 72,8kWh σε 66kWh, με ανάλογες βελτιώσεις στην απόδοση. Επιπλέον, η Toyota πραγματοποίησε αλλαγές στο λογισμικό του συστήματος μετάδοσης κίνησης, βελτιώνοντας την απόδοση και την απόκριση του ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα infotainment έχει επίσης αναβαθμιστεί, προσφέροντας ταχύτερη λειτουργία και περισσότερες επιλογές συνδεσιμότητας.

Και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη του 2025.