Η πορεία του AMG One

Η πορεία του AMG One

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, παραδέχτηκε ότι το συμβούλιο της αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να ήταν «μεθυσμένο» όταν αποφάσισαν να εγκρίνουν την έναρξη παραγωγής για το υπεραυτοκίνητο AMG One.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017. Έγινε πρωτοσέλιδο επειδή διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που προέρχεται από τη Formula 1 που χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 των 1.6lt, που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας και δύο ηλεκτροκινητήρες στον μπροστά άξονα, έναν για κάθε τροχό, με την συνολική ισχύ να ξεπερνά τα 1.000Ps. Αν και όλες αυτές οι προδιαγραφές ακούγονται υπέροχες στο χαρτί, το να φέρεις το AMG One στο δρόμο έχει αποδειχθεί εξαιρετικά δύσκολο. Έχει καθυστερήσει σε πολλές περιπτώσεις και οι παραδόσεις πελατών δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει. 

«Η ομάδα της AMG και ο βραχίονας [AMG] Υψηλών Επιδόσεων Powertrain Formula 1 ήρθε σε εμάς πριν από περίπου τέσσερα χρόνια και είπε «έχουμε μια υπέροχη ιδέα, ας βάλουμε έναν κινητήρα της Formula 1 σε ένα αυτοκίνητο δρόμου», είπε ο Källenius στο Autocar. σε πρόσφατη συνέντευξη. «Θα πρέπει να επιστρέψω για να ελέγξω τα πρακτικά της συνάντησης, αλλά είμαι σίγουρος ότι ήμασταν μεθυσμένοι όταν είπαμε ναι». Ένα ζήτημα που έπρεπε να ξεπεράσει η Mercedes ήταν να συμμορφωθεί το σύστημα μετάδοσης κίνησης με τα πρότυπα εκπομπών WLTP που απαιτούν τη χρήση φίλτρου σωματιδίων βενζίνης.

Μιλώντας με μέλη των μέσων ενημέρωσης για το αυτοκίνητο στο Μονακό, ο Källenius πρόσθεσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία έχει νέα για την AMG One που θα ανακοινώσει «σε μερικές εβδομάδες». Η επικεφαλής μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας, Bettina Fetzer, είπε επίσης στο βρετανικό Autocar ότι η Mercedes θα μοιραστεί ένα «πολύ ειλικρινές ντοκιμαντέρ» σχετικά με την πρόοδο του έργου. Μόλις 275 παραδείγματα της Mercedes-AMG One προορίζονται για παραγωγή με το καθένα να έχει τιμή περίπου στα 2,27 εκατομμύρια ευρώ.