Το GMA T.50 είναι ένα βήμα πριν ξεκινήσει η παραγωγή του και για να γίνει αυτό, θα πρέπει να περάσει και να ολοκληρώσει μια εξαντλητική σειρά δοκιμασιών, προκειμένου να πιστοποιηθεί η ασφάλειά του. Ο αρχιδοκιμαστής της Gordon Murray Automotive, Dario Franchitti, μέσω ενός video μας δείχνει πως ρυθμίστηκαν οι αισθητήρες των αερόσακων στο Τ.50, ένα μελανό σημείο σε ορισμένα supercars, που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, προκειμένου να αποφευχθούν καταστάσεις όπως το να ανοίξουν οι αερόσακοι όταν το αυτοκίνητο περάσει πάνω από ένα σαμαράκι. Το πρωτότυπο που θα δείτε στο video που ακολουθεί είναι το XP1, το οποίο μετά τις δοκιμές θα χρησιμοποιηθεί ως μέσο εκπαίδευσης των μηχανικώ και στη συνέχεια θα καταλήξει στο μουσείο της Gordon Murray Automotive.