Μέσω του Nissan Ambition 2030, η Nissan. στοχεύει να διευρύνει τις δυνατότητες κινητικότητας και επιτρέπουν στενότερες συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και της ευρύτερης κοινωνίας.
Η Nissan θα προωθήσει τη διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των μοντέλων e-Power, για να καλύψει τις ανάγκες μεμονωμένων αγορών, να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της ανάπτυξης και της κατασκευής των ηλεκτροκίνητων μοντέλων παγκοσμίως και να επιταχύνει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης για την επίτευξη του Nissan Ambition 2030.
23 νέα ηλεκτρικά μοντέλα
Στο πλαίσιο του Nissan Ambition 2030, η Nissan ανακοίνωσε το σχέδιό της για 23 νέα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 15 ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έως το 2030. Ως απάντηση στις αλλαγές που έρχονται στις ανάγκες των πελατών και στο επιχειρηματικό περιβάλλον, η Nissan αναθεώρησε το σχέδιό της για περαιτέρω επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης.
Η Nissan θα αυξήσει τον αριθμό των μοντέλων για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών για συναρπαστικά και διαφορετικά «εξηλεκτρισμένα» οχήματα, παρουσιάζοντας 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 νέων ηλεκτρικών, έως το οικονομικό έτος 2030. Ως αποτέλεσμα, ο συνδυασμός ηλεκτροκίνησης στις μάρκες Nissan και Infiniti έως το 2030 προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερο από 55% παγκοσμίως, από την προηγούμενη πρόβλεψη του 50%.
Αύξηση ποσοστών όγκου πωλήσεων για ηλεκτροκίνητα οχήματα το 2026
Σύμφωνα με την πρόοδο της διείσδυσης των “εξηλεκτρισμένων” οχημάτων, η τελευταία πρόβλεψη της Nissan για το μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων που πωλούνται σε μεγάλες αγορές, για το οικονομικό έτος 2026 αναμένεται να διαμορφωθεί ως εξής:
- Ευρώπη: 98% (από 75%)
- Ιαπωνία: 58% (από 55%)
- Κίνα: 35% (από 40%)
- Ηνωμένες Πολιτείες: 40% (μόνο EV, έως το οικονομικό έτος 2030)
'Με βάση τα παραπάνω, το παγκόσμιο μείγμα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα αυξηθεί από το προγραμματισμένο 40%, όταν ανακοινώθηκε το όραμα, σε περισσότερο από 44%, έως το οικονομικό έτος 2026. Για να αντιμετωπίσει τις γρήγορες αλλαγές της αγοράς στην Κίνα, η Nissan σχεδιάζει το 2024 να λανσάρει ένα EV ειδικά σχεδιασμένο για την Κινέζικη αγορά. Στην Ευρώπη, η Nissan θα συνεχίσει το ισχυρό της πλάνο στην ηλεκτροκίνηση και θα διερευνήσει επίσης μια ισχυρότερη συνεργασία με τη Συμμαχία.
Aυξημένη δημιουργία πρόσθετης αξίας για τον πελάτη
Η Nissan σκοπεύει να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών, μέσω εξατομικευμένων υπηρεσιών, για μακροπρόθεσμη δέσμευση. Η Nissan θα ενισχύσει τη στρατηγική της για το Connected Car Service, από εμπλουτισμένο περιεχόμενο εντός του οχήματος, μέχρι σε λειτουργίες κατ' απαίτηση για την κάλυψη των διαφοροποιημένων αναγκών των πελατών. Η εταιρεία στοχεύει να το πετύχει αυτό, μέσω των οχημάτων που καθορίζονται με λογισμικό και αποδεικνύεται ήδη από την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική που είναι εγκατεστημένη επί του παρόντος στο Nissan Ariya και θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερα μοντέλα τα επόμενα χρόνια.