Η εντελώς νέα ανθρακονημάτινη πλατφόρμα που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της McLaren, εκτός από το ιδιαίτερα χαμηλό της βάρος, θα μπορεί να υποστηρίξει υβριδικούς κινητήρες. Εξελίχθηκε στο MCTC, ή αλλιώς McLaren Composites Technology Center το οποίο βρίσκεται στο Sheffield και οι μηχανικοί εξέλιξης έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην ενίσχυση της ακαμψίας της πλατφόρμας, προκειμένου να μπορέσει να διαχειριστεί το έξτρα βάρος που θα αντιμετωπίσει, λόγω του εξηλεκτρισμού του μοντέλου. Παράλληλα οι μηχανικοί είχαν στόχο να μειώσουν το βάρος της πλατφόρμας, χωρίς να θυσιάσουν την ακαμψία της. Το αυτοκίνητο που θα την χρησιμοποιήσει θα είναι και ο αντικαταστάτης της McLaren 570S, που αρχικά υπήρχε ο στόχος να παρουσιαστεί στο κοινό μέσα στην χρονιά και η πωλήσεις να ξεκινήσουν μέχρι το τέλος του 2020, όμως η πανδημία στάθηκε εμπόδιο σε αυτό, με αποτέλεσμα το νέο μοντέλο να παρουσιαστεί με την επόμενη χρονιά.
Ο CEO της McLaren Mike Flewitt δήλωσε πως στόχος της McLaren είναι να κατασκευάζουν 100% εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα και η νέα πλατφόρμα που παρουσίασαν είναι το κλειδί σε αυτή την αλλαγή.