Με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες να χάνουν ολοένα και περισσότερο έδαφος έναντι των υπερτροφοδοτούμενων, η Porsche αρνείται να τους καταργήσει και σκέφτεται σοβαρά το ενδεχόμενο να τους κρατήσει στην παραγωγή ακόμα και αν γίνουν υβριδικοί, προκειμένου να μπορέσουν να περάσουν τις ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων. Ο Frank-Steffen Wlliser, επικεφαλής των κινητήρων για τις 911 και 718, δήλωσε ότι θέλουν να κρατήσουν τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες ζωντανούς και πως μάλιστα ένας χαμηλών στροφών ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνδυαστεί θαυμάσια με έναν υψηλών στροφών ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Η υβριδοποίηση πάντως των 911 θα αργήσει ακόμα, αφού στο υπάρχον αμάξωμα δεν υπάρχει πρόβλεψη για την τοποθέτηση μπαταριών και του έξτρα βάρους που θα αποκτήσουν λόγω αυτών. Οπότε η 992 GT3 και GT3 RS, που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους, μάλλον δεν θα έχουν υβριδικό κινητήρα ακόμα. Πάντως εικάζεται ότι η επόμενη γενιά της Macan θα διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητη, ενώ σύντομα αναμένεται και η παρουσίαση της Taycan Cross Turismo.