Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia

Η πρωτεύουσα της μόδας υποδέχθηκε το νέο χώρο της Lancia που εκφράζει τη φιλοσοφία της μάρκας και μέσω μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης αναπτύσσει το όραμα της μάρκας για το μέλλον. Η νέα εταιρική ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί στο σύνολο του δικτύου της μάρκας στην Ευρώπη μέχρι την παρουσίαση του Νέου Ypsilon στα μέσα του 2024.

Η πορείας αναγέννησης της Lancia συνεχίζεται με σταθερά βήματα. Μετά την πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας εποχής της μάρκας, τη Lancia Design Day στις 28 Νοεμβρίου 2022, η Lancia προχωρά στην αποκάλυψη της νέας εταιρικής της ταυτότητας. «Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia ξεκινά σήμερα από το Μιλάνο και μέχρι το τέλος του 2023 θα έχει εφαρμοστεί σε τουλάχιστον το 50% του δικτύου στην Ιταλία. Σε ένα χρόνο η νέα εταιρική μας ταυτότητα θα έχει εφαρμοστεί και στο εξωτερικό. Θα είναι έτοιμη, έγκαιρα για την παρουσίαση του Νέου Ypsilon, η οποία θα πραγματοποιηθεί μέχρι τα μέσα της ίδιας χρονιάς», δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia.

 Η  νέα εταιρική ταυτότητα αντανακλά του τέσσερις πυλώνες του στρατηγικού πλάνου της Lancia: Ποιότητα, εξηλεκτρισμός, βιωσιμότητα και ένα καινοτόμο μοντέλο πωλήσεων που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε πελάτη. Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη νέα εικόνα της μάρκας, όπως η γραμματοσειρά, οι μοντέρνες γραμμές και ο συνδυασμός ανοικτών και σκούρων χρωμάτων, αντλούν την έμπνευση τους από την Ιταλική βιομηχανία μόδας και συνολικότερα την Ιταλική αισθητική που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη Lancia. Αυτή η φιλοσοφία είναι έκδηλη τόσο στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης, όσο και στο εσωτερικό που προσφέρει στον επισκέπτη μια σύγχρονη και ζεστή ατμόσφαιρα.

Μετά το πρώτο κατάστημα στο Μιλάνο, η ανανέωση του δικτύου διανομής θα συνεχιστεί, με στόχο μέχρι το τέλος της χρονιάς τουλάχιστον το 50% των εκθέσεων στην Ιταλία να έχουν εφαρμόσει τη νέα εταιρική ταυτότητα. Η ολοκλήρωση της αλλαγής αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το 2ο τρίμηνο του 2024, πριν ακριβώς από το λανσάρισμα του Νέου Ypsilon, του πρώτου μοντέλου της νέας εποχής της μάρκας. Στις αρχές του 2024 θα ξεκινήσει και η πορεία της νέας ταυτότητας στις χώρες εκτός Ιταλίας, με στόχο μέχρι τα μέσα του 2024 να υπάρχουν περισσότερα από 70 σημεία πώλησης σε 60 Ευρωπαϊκές πόλεις.