Η BMW M3 Touring είναι ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα μοντέλα της μάρκας στην γκάμα της, έτσι βελτιωτές σαν την AC Schnitzer δεν άργησε να κάνει τα μαγικά της και σε αυτό το αυτοκίνητο, τόσο στις επιδόσεις όσο και στις οπτικές αλλαγές.
Η AC Schnitzer αυξάνει την ιπποδύναμη (με αλλαγή ECU) σε δύο στάδια, 510 και 610 ίππους με 650 και 750 Nm ροπής, στη συνέχεια, ο βελτιωτής έφτιαξε ένα σύστημα εξάτμισης για μεγαλύτερη απόδοση για το M3 Touring με νέες τετραπλές εξατμίσεις με απολήξεις από ανθρακονήματα. Η ανάρτηση έχει επίσης αναβαθμιστεί, μειώνοντας το ύψος μεταξύ 15 και 20 mm με το στάνταρ κιτ ελατηρίων της Schnitzer. Οι ιδιοκτήτες μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν την ανάρτηση coilover RS πλήρως ρυθμιζόμενη.
Στις οπτικές αλλαγές, περιλαμβάνονται μια σειρά από αεροδυναμικά βοηθήματα: Ένα μαύρο μπροστινό splitter και μικρότερα φτερά και στις δύο πλευρές του προφυλακτήρα. Η AC Schnitzer έχει προσθέσει επίσης μερικούς μικρά πτερύγια στην οροφή . Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, αεροτομή οροφής που προσθέτει 20 κιλά κάθετης δύναμης και διαχύτη από ανθρακονήματα.
Διατίθενται δύο σχέδια τροχών για την M3 Touring. Το πρώτο είναι γνωστό ως AC3 και διατίθεται σε ασήμι/ανθρακί ή ανθρακί/ασήμι και έχει διαστάσεις 20×10. Η δεύτερη επιλογή είναι οι τροχοί AC1 που προσφέρονται στα ίδια χρώματα αλλά με διαφορετική σχεδίαση ακτίνων. Έχουν επίσης διαστάσεις 20×10 ίντσες. Ολοκληρώνοντας τις αναβαθμίσεις υπάρχει μια σειρά εσωτερικών βελτιώσεων, όπως ένα νέο σπορ τιμόνι, αλουμινένιος λεβιές ταχυτήτων και αλουμινένια πεντάλ.