Όταν ένα αυτοκίνητο παράγει υπερβολική ιπποδύναμη για να μετρηθεί σωστά αφαιρείτε τους κινητήριους τροχούς του οχήματος συνδέετε το δυναμόμετρο στις πλύμνες τους και ξεκινάτε την δυναμομέτρηση. Έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το σπινάρισμα των ελαστικών και το hub dyno γίνεται ένα εργαλείο που μπορεί να διαβάσει την απόδοση ισχύος με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια.
Με κινητήρα 10.979 κ.εκ. (670 κυβικές ίντσες) το twin turbo Hemi, του Mark Moran είναι ένα θηρίο 6.144 ίππων. Ναι καλά διαβάσατε: Έξι Χιλιάδων εκατονσαραντατεσσάρων ίππων Παρά τις εντυπωσιακές προδιαγραφές ο ιδιοκτήτης του δεν ήξερε πόσο δυνατό είναι το αυτοκίνητό του πριν το μετρήσουν. Όταν ο Mark Moran πίεσε το γκάζι, ένα εντυπωσιακό σφύριγμα από τα turbo σχεδόν... γκρέμισε το δωμάτιο καθώς το μοτέρ ζωντάνεψε. Το αυτοκίνητο «ελευθέρωσε» 6144 ίππους τιμή ρεκόρ για την κατηγορία του.
Το να βλέπουμε τόσο μεγάλους αριθμούς να εμφανίζονται σε φύλλο δυναμομέτρησης είναι κάπως δύσκολο να το βάλουμε στο μυαλό μας, ενώ είμαστε περίεργοι για το πώς θα κινείται το αυτοκίνητο στην πίστα, για να εκμεταλλευτεί την δύναμη.
Η επόμενη δοκιμάσία για τον κο Moran είναι να setάρει το αυτοκίνητο για μπορεί να βάλει τους ίππους στο... σωστό δρόμο και να δούμε και υπερεπιδόσεις ρεκόρ.