Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Mazda |
Μοντέλο | MX-5 |
Η ομάδα μηχανικών, προγραμματιστών και κατασκευαστών της Electrogenic έχει σχεδιάσει προσεκτικά τη λύση του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης ώστε να τοποθετείται σωστά στην υπάρχουσα δομή του MX-5, χρησιμοποιώντας μοντελοποίηση CAD και έξυπνη συσκευασία για μεγιστοποίηση του διαθέσιμου χώρου. Για τη δημιουργία του πακέτου, το MX-5 σαρώθηκε με 3D, με τη διάταξη της μπαταρίας να είναι ακριβώς προσαρμοσμένη ανάλογα. Το κιτ μετατροπής που προκύπτει συσκευάζει 42 kWh ολοκαίνουργιων μπαταριών ποιότητας OEM κάτω από το καπό στο χώρο που υπάρχει διαθέσιμος στον τετρακύλινδρο σε σειρά 1,8lt κινητήρα. Οι μπαταρίες τοποθετούνται επίσης στο πίσω μέρος, στη θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι ανέγγιχτος. Η προσεκτικά βελτιστοποιημένη εγκατάσταση μπαταρίας γίνεται δυνατή χάρη στο ιδιόκτητο, εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα συναρμολόγησης μπαταρίας της Electrogenic – το οποίο προσφέρει ευελιξία εγκατάστασης και πυκνότητα ενέργειας.
Οι μηχανικοί της Electrogenic ήταν επίσης προσεκτικοί για να διασφαλίσουν ότι η μάζα της μπαταρίας είναι κουμπωμένη στο αυτοκίνητο για να κρατήσει το κέντρο βάρους όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Όπως συμβαίνει με όλες τις μετατροπές της Electrogenic, η αρχική δομή του MX-5 διατηρείται πλήρως. Xάρη στην αύξηση της ισχύος – από 116 ίππους στο αρχικό αυτοκίνητο – το ηλεκτροκίνητο MX-5 έχει πολύ πιο εντυπωσιακές επιδόσεις. Το σπριντ 0-100Km/h γίνεται σε περίπου 6sec και έχει τελική ταχύτητα 185Km/h, παρόμοια με την αρχική.
Η Electrogenic έχει επίσης αφιερώσει πολύ χρόνο στην τελειοποίηση της βαθμονόμησης λογισμικού του ηλεκτρικού MX-5, βελτιστοποιώντας τον τρόπο οδήγησης και την απόδοση της. Όπως συμβαίνει με όλες τις μετατροπές Electrogenic EV – το MX-5 ξεχωρίζει πραγματικά χάρη στην πολυπλοκότητα του εσωτερικά αναπτυγμένου λογισμικού του και την ενσωμάτωση σχετικού υλικού. Η αποκλειστική τεχνολογία Vehicle Control Unit (VCU) της Electrogenic διασφαλίζει ότι τα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV συνεργάζονται σε απόλυτη αρμονία, διασφαλίζοντας ότι οι ηλεκτροκινητήρες MX-5 που έχουν μετατραπεί από EV έχουν φυσική απόκριση στο γκάζι. Η ευελιξία και ο έλεγχος που παρέχει το ιδιόκτητο λογισμικό VCU της Electrogenic επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Electrogenic να χρησιμοποιήσουν μεγάλη δυνατότητα διαμόρφωσης στην οδηγική εμπειρία του MX-5. Κάθε κιτ θα είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από επιλεγμένα προφίλ μετάδοσης κίνησης που ταιριάζουν σε διαφορετικά σενάρια, από τη λειτουργία «Eco» που βελτιώνει την εμβέλεια έως τη ρύθμιση «Sport» για μέγιστη απόδοση και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Το κιτ αναπτύσσει επίσης προσεκτικά βαθμονομημένο σύστημα πέδησης για να βοηθήσει τους τυπικούς δίσκους, με τη βοήθεια να αυξάνεται καθώς περνάτε από τις λειτουργίες οδήγησης στο Sport. Το μετατρεπόμενο MX-5 προσφέρει αυτονομία 150+ μιλίων πάνω από 241Km στον κύκλο WLTP.