Από το 2022, η BMW δοκιμάζει το Automated Driving In-Plant (AFW) για νέα οχήματα στο μεγαλύτερο ευρωπαϊκό εργοστάσιό της στο Dingolfing. Μετά την επιτυχή πιστοποίηση CE, το πιλοτικό έργο θα εφαρμοστεί και σε άλλα εργοστάσια. Εκτός από το Dingolfing, η Λειψία είναι το δεύτερο εργοστάσιο, στο οποίο εφαρμόζεται το συγκεκριμένο πιλοτικό project. Εκτός από τις σειρές 5 και 7 στο Dingolfing, αυτή η τεχνολογία πλέον εφαρμόζεται στο MINI Countryman και σε πολλά μοντέλα της BMW στην Λειψία. Στο Dingolfing, τα παραχθέντα μοντέλα χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και διανύουν σχεδόν ένα χιλιόμετρο χωρίς την παρουσία οδηγού πίσω από το τιμόνι. Αυτό γίνεται εφικτό χάρη στους αισθητήρες που έχουν εγκατασταθεί κατά μήκος της διαδρομής δημιουργώντας τη μεγαλύτερη υποδομή LIDAR στην Ευρώπη. Ανεξάρτητα από τις επιλογές εξοπλισμού του οχήματος, αυτό το σύστημα ελέγχει τις αυτοματοποιημένες κινήσεις του, χρησιμοποιώντας αρχιτεκτονική cloud τελευταίας τεχνολογίας. Μέρη της τεχνολογίας παρασχέθηκαν από την ελβετική εταιρεία Embotech AG, με την οποία το BMW Group συνεργάστηκε ήδη στα αρχικά στάδια του BMW START-UP Garage. Μετά τα δύο αυτά εργοστάσια, η αυτόνομη οδήγηση θα εφαρμοστεί και στις εργοστασιακές μονάδες της Οξφόρδης και του Ρέγκενσμπουργκ τον επόμενο χρόνο. Στο μέλλον, το BMW Group σχεδιάζει να επεκτείνει τη χρήση του Automated Driving In-Plant σε άλλους τομείς παραγωγής, όπως για οδήγηση στη ζώνη δοκιμών και σε εξωτερικούς χώρους διανομής.
«Τα επόμενα δέκα χρόνια, θα καταγράψουμε πολλά εκατομμύρια δοκιμαστικά χιλιόμετρα με το Automated Driving In-Plant μόνο στο δίκτυο παραγωγής μας. Με αυτόν τον τρόπο, το BMW Group θέτει για άλλη μια φορά ένα νέο σημείο αναφοράς για την αυτοματοποίηση και την ψηφιοποίηση των διαδικασιών παραγωγής του – ενώ παράλληλα ανοίγει το δρόμο για μελλοντικές εφαρμογές στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης», δήλωσε ο Milan Nedeljković, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG αρμόδιο για την παραγωγή.