Το Hypertech Alpine, το νέο κέντρο ανάπτυξης τεχνολογιών της γαλλικής μάρκας, θα είναι υπεύθυνο για την ανάπτυξη μπαταριών των σπορ αυτοκινήτων και θα εκτελεί δραστηριότητες Έρευνας & Προηγμένης Μηχανικής σχετικά με την χημεία των κυψελών υπερυψηλής ενεργειακής πυκνότητας, ειδικότερα με την τεχνολογία μπαταριών solid state, σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας για εφαρμογές τύπου Supercar. Επιπλέον, θα αναπτυχθούν επόμενης γενιάς και υπερ-αποδοτικοί ηλεκτρικοί κινητήρες σε συνεργασία με την Ampere, τη νέα μονάδα ηλεκτρικών οχημάτων και λογισμικού της Renault. Αυτό υποδηλώνει ότι το νέο supercar θα είναι ηλεκτρικά τροφοδοτούμενο και θα χρησιμοποιηθεί για να αναδείξει την τεχνολογία ηλεκτρικών οχημάτων της Alpine για το μέλλον.
Η Alpine ονομάζει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ως το μελλοντικό Alpine Supercar και δεν έχει δημοσιοποιήσει άλλες λεπτομέρειες, εκτός από το γεγονός ότι θα αναπτυχθεί σε ένα νέο υπερσύγχρονο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης που θα ανοίξει αργότερα φέτος, το οποίο θα βρίσκεται στις εγκαταστάσεις κινητήρων Formula 1 στο Viry-Châtillon, νότια του Παρισιού, και απώτερος σκοπός είναι να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη τεχνολογιών ηλεκτρικών οχημάτων για το μέλλον.
Η τεχνογνωσία του Viry-Châtillon είναι ευρέως αναγνωρισμένη και αντικατοπτρίζεται σε διάφορα μηχανοκίνητα αθλήματα, όπως το WEC, η Formula E και το Rally-Raid. Επίσης, η Alpine αποφάσισε να κρατήσει το προσωπικό της Formula 1, με στόχο να διατηρήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες, καθώς και την καινοτομία που έχει εισπράξει από την F1. Ωστόσο, η Renault ανακοίνωσε πως θα σταματήσει να προμηθεύει με κινητήρες την ομάδα της Alpine στην F1, ενώ οι φήμες αναφέρουν πως είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσει κινητήρες Mercedes από το 2026 όταν οι κανονισμοί της F1 αλλάξουν.