Η ιταλική κυβέρνηση και η Stellantis βρίσκονται σε διαμάχη εδώ και πολλούς μήνες, καθώς ο όμιλος με τις 14 μάρκες αυτοκινήτου είχε υποσχεθεί να αυξήσει την τοπική παραγωγή σε 1 εκατομμύριο οχήματα ετησίως, αλλά η τοπική της παραγωγή τελικά μειώνεται και μπορεί να τελειώσει το 2024 έχοντας κατασκευάσει μόλις 500.000 οχήματα στην Ιταλία, 25% λιγότερα από πέρυσι.
Πηγές αναφέρουν πως η Stellantis δεν ενημερώθηκε ποτέ για την υποτιθέμενη πρόταση της ιταλικής κυβέρνησης να αναλάβει τις δύο καταργημένες αυτοκινητοβιομηχανίες, την Autobianchi και την Innocenti, οι οποίες ιδρύθηκαν το 1955 και το 1933 αντίστοιχα. Ο πόλεμος μεταξύ των δύο πλευρών ξεκίνησε τον περασμένο Ιούλιο όταν μια ιταλική εφημερίδα ισχυρίστηκε ότι η κυβέρνηση θα μπορούσε να αναλάβει τις δύο εταιρείες μετά από ψήφιση νόμου τον περασμένο Δεκέμβριο, ο οποίος θα της επέτρεπε να αποκτήσει ιστορικές μάρκες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για τουλάχιστον πέντε χρόνια. Η σκέψη πίσω από αυτόν τον νόμο είναι πως οι ιταλικές αρχές θα μπορούσαν στη συνέχεια να πωλήσουν τα ονόματα της Autobianchi και της Innocenti σε κινεζικές εταιρείες με την ελπίδα ότι οι τελευταίες θα έχτιζαν εργοστάσια στην Ιταλία.
Πάντως ο πρόεδρος του Stellantis Group, Carlos Tavares, δήλωσε πρόσφατα: «Όποιοι και αν είναι οι νόμοι, θα τους σεβαστούμε. Αν δεν είναι ο νόμος, τότε θα προσπαθήσουμε να προστατεύσουμε το ενδιαφέρον μας».