Τα Abarth 595 και 695 αποσύρθηκαν από τον κόσμο του αυτοκίνητου τον περασμένο Αύγουστο, ενώ η ιταλική φίρμα παρουσίασε το ηλεκτρικό 500 το 2023. Έχουν περάσει σχεδόν τρεις εβδομάδες από την παγκόσμια πρεμιέρα του 600e που θα βγει σε δύο εκδόσεις, Turismo και Scorpionissima, με την τελευταία να έχει συγκεκριμένο αριθμό παραχθέντων μονάδων, οι οποίες θα περιορίζονται στις 1.949. Ο επικεφαλής της Abarth και της Fiat, Gaetano Thorel, ανακοίνωσε πως η Abarth πρόκειται να επενδύσει στην κατασκευή μόνο ηλεκτρικών μοντέλων στο μέλλον που σημαίνει πως τα μοντέλα της δεν θα διαθέτουν πλέον κινητήρες εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό τους λόγω των αυστηρότερων μέτρων για τους ρύπους και του υψηλού κόστους. Επιπλέον, απέκλεισε και τα υβριδικά μοντέλα από το μελλοντικό portofolio της Abarth παρά το γεγονός πως το νέο 500 Ibrida αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2026, καθώς πιστεύει πως το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο θα είναι πολύ «συμβιβασμένο».
«Αν φτιάξεις ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που εκπέμπει 180 g/km και βρίσκεσαι στην Ιταλία, πρέπει να πληρώνεις μεταξύ 1.000 και 2.000 ευρώ τέλη κυκλοφορίας κάθε χρόνο. Είναι δίκαιο όταν μπορώ να δώσω στους πελάτες ένα ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο, έχει το ίδιο επίπεδο απόλαυσης και ισοδύναμες επιδόσεις; Όλα στην ίδια τιμή; Νομίζω ότι είναι καλύτερο να προσφέρουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρέπει να παραμείνουμε πιστοί στο DNA της Abarth και ο κινητήρας του νέου 500 θα είναι ένας ήπιος υβριδικός που δεν θα σου επιτρέπει να εξάγεις την δύναμη που σου δίνει ένα αληθινό Abarth, οπότε δεν θα είναι πιθανό [να στραφούμε στα υβριδικά μοντέλα]», δήλωσε ο Gaetano Thorel.