Αν νομίζεται πως τα αυτοκινούμενα (με ηλεκτρισμό ή βενζινοκινητήρες) πατίνια είναι ένα νέο… φρούτο ή μόδα μάλλον κάνετε λάθος. Η ιδέα υπήρχε και δημιουργήθηκε το 1916, με το Autoped.
Μάλιστα οι περιγραφές και οι φωτογραφίες το θέλουν να είναι ίδιο με τα πατίνια που έχετε εσείς ή τα παιδιά σας. Ο χειριστής/οδηγός πατά σε ξύλινη πλάκα/βάση και οδηγεί το όχημα με ένα τιμόνι ποδηλάτου. Η κατασκευή έχει τροχούς 10 ιντσών και 4χρονο κινητήρα βενζίνης 155cc. Το βασικό εξάρτημα ήταν η κολώνα τιμονιού. Αυτή αρχικά ήταν κούφια και λειτουργούσε ως ρεζερβουάρ καυσίμου. Ωστόσο, τα περισσότερα μοντέλα είχαν μια δεξαμενή καυσίμου πάνω από το μπροστινό «φτερό».
Ο οδηγός στεκόταν όρθιος σε μια πλατφόρμα και χειριζόταν το όχημα χρησιμοποιώντας μόνο το τιμόνι και την κολόνα του τιμονιού. Την έσπρωχνε προς τα εμπρός για να εμπλακεί ο συμπλέκτης (το όχημα είχε μία ταχύτητα) και χρησιμοποιούσε ένα μοχλό στο τιμόνι για να ελέγξει τη δύναμη και έναν άλλο για τα φρένα. Αν τραβούσε το τιμόνι και την κολώνα προς τα πίσω είχαμε αποσύμπλεξη. Μετά την κίνηση, η κολόνα του τιμονιού μπορούσε να αναδιπλωθεί πάνω από την ξύλινη πλάκα για να αποθηκεύεται πιο εύκολα το σκούτερ. Ο κινητήρας ήταν ένας αερόψυκτος, 4χρονος 155 cc τοποθετημένος πάνω από τον μπροστινό τροχό. Το πατίνι είχε φώς εμπρός και πίσω, κόρνα Klaxon και εργαλειοθήκη.
Χρησιμοποιήθηκε πολύ κατά τη διάρκεια των πολέμων (Πρώτου και Δεύτερου στην Ευρώπη) και των κρίσεων (στις ΗΠΑ), ήταν αρκετά αποτελεσματικό και οικονομικό αλλά δεν έγινε επιτυχία. Μια ηλεκτρική έκδοση ήταν επίσης διαθέσιμη με το μοτέρ και για αυτήν κινητήρα στον μπροστινό τροχό. Η παραγωγή του Autoped σταμάτησε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1921, Στην Ευρώπη κατασκευάστηκε από την Krupp στη Γερμανία από το 1919 έως το 1922.