Το νέο SportContact 7 ήταν ο νικητής σε όλες τις δοκιμές στις οποίες συμμετείχε, για συνολικά επτά δημοσιευμένα tests, φέτος. Τρεις φορές βαθμολογήθηκε ως «εξαιρετικό» ή «κορυφαίο». Το, επίσης, νέο PremiumContact 7 κατέλαβε την πρώτη θέση, σε τρεις από τις πέντε δοκιμές που έλαβε μέρος και απέσπασε κορυφαίες βαθμολογίες σε τρεις από αυτές. Το UltraContact ήταν επίσης πρώτος σκόρερ. Το PremiumContact 6, το οποίο συνεχίζει να παράγεται, καθώς αποτελεί ελαστικό 1ης τοποθέτησης για πολλούς κατασκευαστές οχημάτων, βαθμολογήθηκε ως «πολύ καλό» από καθιερωμένα γερμανικά Media αυτοκινήτου και «καλό» (η καλύτερη βαθμολογία που δόθηκε), από το German Automobile Club (ADAC). Μέχρι στιγμής, έχουν δημοσιευτεί συγκριτικά ελαστικών από ειδικούς δημοσιογράφους, σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία και Ηνωμένο Βασίλειο).
Τα πολυάριθμα εξαιρετικά αποτελέσματα στις ανεξάρτητες δοκιμές καταδεικνύουν το υψηλό επίπεδο ανάπτυξης και κατασκευής των ελαστικών της Continental, η οποία έχει κατακτήσει αυτές τις διακρίσεις ανεμπόδιστα. Αυτό δείχνει την υψηλή ισορροπία της γκάμας των ελαστικών της εταιρείας, και αναφορικά με τα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά και τα χαρακτηριστικά αειφορίας.
Το PremiumContact 7
Το PremiumContact 7 προσφέρει την 7η γενιά του ελαστικού, σε συνέχεια πολλών ετών εξέλιξης αυτής της κορυφαίας σειράς. Για το νέο θερινό ελαστικό, οι κατασκευαστές εστίασαν στην πιο σημαντική ανάγκη των οδηγών: Tη μέγιστη ασφάλεια. Έτσι, το ελαστικό αυτό αποτελεί τη ναυαρχίδα της Continental. Τρεις βασικές τεχνολογίες επέτρεψαν τις σημαντικές προόδους στον τομέα της ασφάλειας: Tο στοχευμένο design, επί συγκεκριμένων διαστάσεων, το καινοτόμο μίγμα γόμας, “RedChili” και ο προσαρμοστικός σχεδιασμός του πέλματος, ο οποίος εξασφαλίζει ακόμη πιο μεγάλη σταθερότητα και άνεση οδήγησης, τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό οδόστρωμα.
Το SportContact 7
Με το SportContact 7, η Continental διαθέτει ένα UUHP ελαστικό, υψηλών επιδόσεων. Οι επιδόσεις του SportContact 7 στην πίστα έχουν αυξηθεί κατά 10%, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα έχουν μειωθεί κατά 8%, ενώ σε στεγνό οδόστρωμα είναι κατά 6% καλύτερο και παρουσιάζει 17% μεγαλύτερη αντοχή στη φθορά. Η Continental έδωσε μεγάλη έμφαση σε όλα τα κριτήρια απόδοσης, προκειμένου να συνδυάσει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση, με το πιο υψηλό επίπεδο ασφάλειας και αειφορίας. O σχεδιασμός πέλματος προσαρμόζεται σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, η διαμόρφωση του προφίλ, ανάλογα με το μεγέθους τού ελαστικού, προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση σε κάθε όχημα, ενώ η σύνθεση του μείγματος BlackChili, στο πέλμα, είναι προσαρμοσμένη με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά πρόσφυσης του ασύμμετρου προφίλ.
Το νέο UltraContact
Το νέο UltraContact αποτελεί ένα θερινό ελαστικό με μεγάλο χιλιομετρικό ωφέλιμο και τα γνωστά πρότυπα ασφαλείας της Continental. Οι κατασκευαστές έχουν επανασχεδιάσει τη σύνθεση της γόμας και το πέλμα, ώστε να συνδυάζουν μέγιστη διάρκεια ζωής, με χαρακτηριστικά ασφαλούς χειρισμού, ασφαλείς αποστάσεις φρεναρίσματος, χαμηλή αντίσταση κύλισης και χαμηλές εκπομπές θορύβου. Για να επιτευχθεί η μεγάλη διάρκεια ζωής, αναπτύχθηκε μια νέα σύνθεση γόμας στο πέλμα, γνωστή και ως Yellow Chili. Τα αποτελέσματα φαίνονται και στις ταξινομήσεις στην ετικέτα ελαστικών της ΕΕ. Για την απόσταση πέδησης σε βρεγμένο οδόστρωμα βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο, με βαθμό "A", ενώ κατατάσσεται με βαθμό "B" στην αντίσταση κύλισης. Για την εκπομπή θορύβου, ταξινομείται με "A" ή "B". Έτσι είναι κατάλληλο και για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία συνηθίζεται, πλέον, να εξοπλίζονται με «ήσυχα» ελαστικά, καθώς ο θόρυβος κύλισης είναι πιο αξιοσημείωτος στους επιβάτες από ότι στα αυτοκίνητα με κινητήρες καύσης.