Σύμφωνα με την Gordon Murray Automotive το T.50s θα έχει εκατοντάδες διαφορές σε σχέση με την «απλή» έκδοση Τ.50. Χάρη στο νέο διαχύτη, στο μεγαλύτερο splitter μπροστά, στο διαφορετικό κεντρικό πτερύγιο και την νέα αεροτομή, θα μπορεί να παράγει πάνω από 1.500kg κάθετης αεροδυναμικής πίεσης. Το αυτοκίνητο θα είναι ελαφρύτερο, αφού θα απουσιάζουν από το εσωτερικό του το infotainment, ο πίνακας οργάνων, τα πατάκια, η ηχομόνωση και κάθε είδους αποθηκευτικός χώρος, ενώ θα έχει και ένα κάθισμα λιγότερο. Τα υπόλοιπα δύο καθίσματα θα είναι κατασκευασμένα από carbon και το συνολικό βάρος του Τ.50s θα είναι κατά 94kg χαμηλότερο από του Τ.50.
Ο V12 των 3.9lt θα έχει νέους εκκεντροφόρους, ανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές, μεγαλύτερο λόγο στατικής συμπίεσης και φυσικά πιο ελεύθερη εξάτμιση και θα αποδίδει 30Ps παραπάνω, φτάνοντας συνολικά τα 730Ps. Νέο θα είναι και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων, ενώ ο πίσω ανεμιστήρας θα περιστρέφεται μόνιμα με 7.000rpm.
Η τιμή του T.50s θα αγγίζει τα €3.500.000 και θα παραχθεί σε μόλις 25 μονάδες, με τις μισές και κάτι παραπάνω από αυτές να έχουν ήδη πουληθεί και τα πρώτα από αυτά να παραδίδονται στο πρώτο τρίμηνο του 2023.