Η McLaren Artura τοποθετείται μεταξύ της GT και της 720S και αντικαθιστά την 570S, πράγμα που σημαίνει πως τελειώνει η παραγωγή της γκάμας Sport Series. Η Artura θα χρησιμοποιεί το νέο carbon monocell πλαίσιο της εταιρείας, που ονομάζεται McLaren Carbon Lightweight Architecture, ή αλλιώς MCLA, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στο κέντρο συνθετικών τεχνολογιών της McLaren στο Σέφιλντ. Η Artura θα χρησιμοποιεί έναν V6 κινητήρα, που θα αποδίδει συνολικά 600Ps και 62kgm ροπής, ενώ αν κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα της, θα έχει 30km αυτονομία.
Ο Mike Flewitt, ο CEO της McLaren δήλωσε πως πρόθεση της εταιρείας είναι τα υβριδικά της μοντέλα να έχουν σχεδόν το ίδιο βάρος με τα υπάρχοντα, αφού θα ζυγίζουν μόλις 30 με 40 κιλά παραπάνω. Αν σκεφτεί κανείς πως το υβριδικό σύστημα της Ρ1 ζύγιζε 140kg, τότε μιλάμε για αρκετά μεγάλη πρόοδο στον τομέα αυτό.