ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Διακοπή ειδικής διαδρομής

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Διακοπή ειδικής διαδρομής

Ο Sebastien Ogier εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη σειρά εκκίνησης και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη στεγνή πλέον ειδική. Με διαφορά 2,2 δλ. ακολούθησε ο Thierry Neuville, ο οποίος παραμένει στην κορυφή της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Ogier. Ο Kalle Rovanpera έχασε χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο και βρίσκεται στην τρίτη θέση. Ο Ott Tanak δέχθηκε 3:40 λεπτά ποινής, λόγω καθυστερημένης άφιξης (22 λεπτά) στο time control της ΕΔ4, έπειτα από πρόβλημα που αντιμετώπισε με την αντλία νερού. Η ειδική διακόπηκε για λόγους ασφαλείας μετά το πέρασμα των πληρωμάτων (Rally1), λόγω παρουσίας θεατών σε απαγορευμένες περιοχές.

Θεατές σε απαγορευμένες περιοχές «ακυρώνουν» την ειδική διαδρομή «Λουτράκι 2»

Παρά τις εκκλήσεις της διοργάνωσης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για συμμόρφωση όλων με το πλάνο ασφαλείας του αγώνα, οι κάμερες των αυτοκινήτων κατέγραψαν παρουσία θεατών σε «απαγορευμένες περιοχές», με αποτέλεσμα την οριστική διακοπή της ειδικής διαδρομής «Λουτράκι 2».

Η ασφάλεια όλων των εμπλεκομένων στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι αδιαπραγμάτευτη και εικόνες σαν αυτές που καταγράφηκαν νωρίτερα στον αγώνα, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο στη διοργάνωση να αφήνει την εξέλιξή του στην τύχη.

Μόλις στην 3η ειδική διαδρομή της ημέρας χρειάστηκε να παρθεί η χειρότερη δυνατή απόφαση για την εξέλιξη του σκέλους, με συνέπεια -πλην 8 διελεύσεων- τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να φύγουν για την επόμενη ειδική διαδρομή χωρίς να αγωνιστούν, και οι θεατές που βρέθηκαν από νωρίς στα προτεινόμενα από τους διοργανωτές σημεία παρακολούθησης, να μην απολαύσουν το θέαμα.

Οι διοργανωτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έχουν εργαστεί με γνώμονα την ασφάλεια του αγώνα συνολικά. Ωστόσο, χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο.

Πρώτα η Ασφάλεια

  • Οι αγώνες ράλλυ κρύβουν κινδύνους - σκεφτείτε πρώτα την ασφάλεια.
  • Μην περπατάτε στις ειδικές διαδρομές 30 λεπτά πριν από το πέρασμα του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου.
  • Απολαύστε τον αγώνα από τις προκαθορισμένες από τη διοργάνωση θέσεις θεατών.
  • Η θέση απ’ όπου θα παρακολουθήσετε πρέπει να απέχει αρκετά από το δρόμο της ειδικής διαδρομής.
  • Σεβαστείτε τις οδηγίες των κριτών. Βρίσκονται εκεί και για τη δική σας ασφάλεια.
  • Παρακολουθείτε και ακούτε τις ανακοινώσεις των διοργανωτών.
  • Μη στέκεστε κοντά σε διασταυρώσεις ή σε απαγορευμένες περιοχές.
  • Σεβαστείτε τη σήμανση και την οριοθέτηση χώρων με κορδέλες ασφαλείας.
  • Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα μπορεί να βγουν εκτός πορείας οπουδήποτε. Μη βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο.

 Η Ταυτότητα της διαδρομής

  • Ημερομηνία: 8/9/2023
  • Μέρα: 2
  • Ειδική Διαδρομή: Ε.Δ. 4 – Λουτράκι 2
  • Μήκος: 10,37 χλμ.
  • Καιρικές συνθήκες: Συννεφιά, 26oC
  • Συνθήκες οδοστρώματος: Σκληρό χώμα

#69 Kalle ROVANPERÄ / Jonne HALTTUNEN

«Οι συνθήκες είναι καλές, αλλά είναι πολύ δύσκολα για εμάς γιατί η ειδική στέγνωσε τελείως και την καθαρίζουμε. Υπάρχει αρκετό μπόσικο χώμα, γεγονός που ευνοεί τα επόμενα πληρώματα».

#33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN

«Ο δρόμος θα είναι καλύτερος για τα επόμενα αυτοκίνητα. Είναι πολύ πιο στεγνά τώρα, αλλά υπάρχουν μεγάλες πέτρες παντού, που πρέπει να αποφεύγουμε».

#11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE

«Ήταν καλά, έχασα τις γραμμές κάποιες φορές. Τα μαλακά ελαστικά δε δούλεψαν σωστά, ήταν δύσκολη ειδική για τη συγκεκριμένη γόμα».

 #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA

Δέχθηκαν 3:40 λεπτά ποινής. Καθυστερημένη άφιξη (22 λεπτά) στο time control της ΕΔ4.

 #17 Sebástien OGIER / Vincent LANDAIS

«Ήταν καλή ειδική, η πιο εύκολη της ημέρας, οι επόμενες θα είναι πολύ δύσκολες. Θα μπορούσαμε να είμαστε λίγο πιο επιθετικοί».

#4 Esapekka LAPPI / Janne FERM

«Τα μαλακά ελαστικά δεν ήταν ό,τι καλύτερο σε αυτή την ειδική. Προσπάθησα να είμαι προσεκτικός για να μην τα ταλαιπωρήσω». 

#18 Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON

«Σε τέτοιου είδους ειδική έχω να οδηγήσω από πέρσι. Ίσως γλιστρούσε, ίσως όχι. Είναι δύσκολο να πω».

#6 Daniel SORDO / Cándido CARRERA

«Έκανα λάθος με τα ελαστικά. Είναι τελείως στεγνά τώρα». 

#9 Jourdan SERDERIDIS / Frederic MICLOTTE

«Λύσαμε το πρόβλημα με τον κινητήρα. Έχουμε πλέον ισχύ και το διασκεδάσαμε».