Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Porsche |
Μοντέλο | Cayenne S |
Μετά από πολλά teaser, οι ανανεωμένες Porsche Cayenne και Cayenne Coupe είναι επιτέλους εδώ. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν λίφτινγκ για το εξωτερικό, ανανεωμένο σχεδιασμό του ταμπλό και σημαντικές αναβαθμίσεις του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Η αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται παραγγελίες με τις παραδόσεις να ξεκινούν αυτό το καλοκαίρι.
Η βασική Cayenne συνεχίζει να έχει έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 3.000cc. Η ισχύς είναι τώρα στα 348Ps, δηλαδή 13 ίππους περισσότερους από πριν. Η Cayenne E-Hybrid, χρησιμοποιεί επίσης έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 και αποκτά έναν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει τώρα 174 ίππους. Το αποτέλεσμα είναι συνολική ισχύς 463Ps, δηλαδή αύξηση 8 ίππων. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται στις 25,9 kWh, (ήταν 17,9 kWh). Δεν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες εκτιμήσεις αυτονομίας. Επιπλέον, ένας νέος φορτιστής AC 11kW επιτρέπει τη σύνδεση στο σπίτι για επαναφόρτιση σε λιγότερο από δυόμισι ώρες.
Η Cayenne S έχει τώρα έναν κινητήρα, με διπλό turbo, V8 4,0 λίτρων, αντί για το προηγούμενο V6 μοτέρ. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας αποδίδει 468Ps (βελτίωση 34 ίππων) σε σχέση με τον εξακύλινδρο. Με αυτόν τον κινητήρα, τόσο το στάνταρ μοντέλο όσο και το Coupe μπορούν να πετύχουν το 0-100 km/h σε 4,4 δευτερόλεπτα με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono. Τέλος, η κορυφαία Cayenne Coupe Turbo GT έχει απόδοση 650 ίππων του twin-turbo 4,0 λίτρων V8 (αύξηση 19 ίππων σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Επιπλέον, το Turbo GT έρχεται στάνταρ με χαρακτηριστικά απόδοσης όπως: Τετραδιεύθυνση, αερανάρτηση, φρένα από κεραμικό σύνθετο υλικό και τελικά εξάτμισης τιτανίου.
Τα μοντέλα Cayenne, S και E-Hybrid έχουν νέα αμορτισέρ δύο βαλβίδων με ξεχωριστά στάδια επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ το Porsche Active Suspension Management διατίθεται στάνταρ. Η αυτοκινητοβιομηχανία ισχυρίζεται ότι η ανανεωμένη ανάρτηση δίνει βελτιωμένη διαχείριση των κλίσεων του αμαξώματος.Το νέο σύστημα αερανάρτησης που είναι στάνταρ στην Turbo GT είναι προαιρετικό στα άλλα μοντέλα. Η εταιρεία λέει ότι αυτή η ρύθμιση έχει μια πιο έντονη διαφοροποίηση μεταξύ των λειτουργιών οδήγησης Normal, Sport και Sport Plus.
Νέα Χαρακτηριστικά
Η ανανεωμένη Cayenne διατηρεί την γνώριμη της εμφάνιση αλλά με αρκετές αλλαγές. Οι προβολείς LED Matrix Design είναι πλέον στάνταρ και έχουν ελαφρώς πιο ευκρινές σχήμα από πριν. Η εταιρεία έχει δώσει διαφορετικό σχήμα στην οροφή και έντονο περίγραμμα στα «φτερά». Πίσω, είναι ανανεωμένα τα φώτα. Υπάρχουν τρία νέα χρώματα: Algarve Blue Metallic, Montego Blue Metallic και Arctic Grey.Όσο για την Cayenne Coupe διατίθεται με προαιρετικό ελαφρύ sport πακέτο που… αφαιρεί 72 κιλά από το SUV. Η Porsche δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τι περιλαμβάνει.
Στο εσωτερικό η ανανεωμένη Cayenne είναι εντελώς διαφορετική. Οι οδηγοί έχουν τώρα ένα ανεξάρτητο, κυρτό ψηφιακό ταμπλό οργάνων 12,6 ιντσών μπροστά τους. Τα χειριστήρια στο τιμόνι επιτρέπουν την εναλλαγή μεταξύ των λειτουργιών οθόνης. Η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει μια τυπική οθόνη infotainment 12,3 ιντσών. Ο διακόπτης για τις αλλαγές ταχυτήτων είναι τώρα τοποθετημένος στο ταμπλό ανάμεσα στις δύο οθόνες. Ένα γωνιακό τμήμα της κονσόλας περιέχει ένα πάνελ με συνδυασμό διακοπτών για τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Η Porsche έχει προσθέσει επίσης ένα χώρο για το smartphone του οδηγού με επαγωγική φόρτιση 15 watt.
Τελευταίο από τα νέα χαρακτηριστικά είναι η οθόνη 10,9 ιντσών στο ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού. Επιτρέπει σε ένα άτομο που κάθεται εκεί να χειρίζεται το σύστημα πλοήγησης, αλλά και να βλέπει video χωρίς να απασχολεί τον οδηγό.