Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Renault |
Μοντέλο | Clio |
Η Renault αποκάλυψε το Clio πέμπτης γενιάς πριν από σχεδόν τέσσερα χρόνια και τώρα κάνει στο supermini μια ανανέωση για να παραμείνει φρέσκο και ανταγωνιστικό έναντι αντιπάλων της κατηγορίας (Volkswagen Polo / Skoda Fabia / Seat Ibiza). Το επιτυχημένο μοντέλο των Γάλλων έχει δεχθεί ένα σημαντικό λίφτινγκ, με ένα πλήρως επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος με πιο λεπτούς προβολείς και μια φαρδύτερη μάσκα (με σχέδιο σκακιέρας).
Τα φώτα ημέρας συνεχίζονται στον προφυλακτήρα, όπου έχουν το σχήμα του μισού όρθιου ρόμβου, θυμίζοντας το λογότυπο της Renault. Είναι ενδιαφέρον ότι η γαλλική μάρκα προσπαθεί να κάνει και πάλι μόδα τα διάφανα πίσω φώτα. Κορυφαία έκδοση εξοπλισμο΄θυ είναι τώρα η Esprit Alpine, η οποία αντικαθιστά την RS Line.
Η Renault προσφέρει το ανανεωμένο Clio με μια επιλογή πέντε σχεδίων στους τροχούς με διάμετρο έως και 17 ίντσες. Όλες διαθέτουν το πιο πρόσφατο εταιρικό λογότυπο με στυλ βουρτσισμένου αλουμίνιου. Αν επιλέξετε το πακέτο εξοπλισμού Esprit Alpine ή Techno θα έχετε μια κεραία σε στυλ πτερύγιο καρχαρία. Οι επιλογές βαφής περιλαμβάνουν το Arctic White, το Platinum Grey, το Black Pearl Black, το Iron Blue, το Decir Red, το Valencia Orange και το νέο Rafal Grey.
Το εσωτερικό έχει πολλές ομοιότητες με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά υπάρχουν νέα βιώσιμα υλικά σε όλη την καμπίνα, ενώ δεν υπάρχει η επιλογή της δερμάτινης επένδυσης. Τα καθίσματα καλύπτονται από ένα υλικό κατασκευασμένο από οργανικές και πολυεστερικές ίνες, που ονομάζεται TEP. Το ίδιο ισχύει και για την έκδοση Esprit Alpine, η οποία έχει σπορ μπροστινά καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη.
Όσον αφορά την τεχνολογία, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων διατίθεται σε μεγέθη 7 και 10 ιντσών, ενώ η οθόνη αφής διατίθεται σε διαμορφώσεις 7 ή 9,3 ιντσών. Υποστηρίζουν ασύρματα Android Auto και Apple CarPlay, μαζί με ενσωματωμένη πλοήγηση, κάμερα 360 μοιρών και όχι λιγότερα από 20 συστήματα υποστήριξης οδηγού. Τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν cruise control (με stop & go) και μερικώς αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα κλασικά για την Renault μοτέρ, ξεκινώντας με μια ατμοσφαιρική τρικύλινδρη μονάδα 1.000cc με ισχύ 65 ίππων (9,68kg ροπής) που μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβώτιου ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Ακολουθεί ένας ακόμα τρικύλινδρος 1 λίτρου αλλά με turbo στους 90 ίππους που έχει έξι ταχύτητες.
Στην κορυφή της γκάμας είναι το υβριδικό Clio E-Tech Full Hybrid 145Ps, το οποίο συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων με ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 1,2 kWh. Όπως υποδηλώνει το όνομά του, έχει συνολική ισχύ 145 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι χωρίς συμπλέκτη με δύο ταχύτητες για τη λειτουργία EV και τέσσερις για όταν λειτουργεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης.
Η Renault εξοπλίζει το νέο Clio με τρικύλινδρο turbo κινητήρα που λειτουργεί με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Έχει αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα ενώ εκπέμπει 8% λιγότερο CO2 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης.
Φαίνεται πως για την Renault το ντίζελ δεν έχει πεθάνει ακόμα, αφού θα προσφέρει το Clio με τη μονάδα Blue dCi 100. Ο γνωστός κινητήρας 1,5 λίτρων αποδίδει 100 ίππους και είναι διαθέσιμος με ένα μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο.