Το ID.7 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Pro και Pro S με τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 282 ίππων. Το Pro έρχεται με μπαταρία που έχει 82 kWh (καθαρή 77 kWh) που παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία (περίπου) 615 χιλιομέτρων. Το Pro S διαθέτει ένα πακέτο με μικτή χωρητικότητα 91 kWh (καθαρά 86 kWh) και αυτονομία περίπου 700 km).
Με μήκος 4.961mm και μεταξόνιο 2.966 mm το ID.7 είναι κοντά στην ηλεκτρική σεντάν Mercedes-Benz EQE επίσης ο αεροδυναμικός συντελεστής του αμαξώματος είναι στο 0,23, ανάλογα με τον εξοπλισμό που θα επιλέξει ο αγοραστής.
Στο εσωτερικό, το ID.7 έχει στάνταρ head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας. Η τεχνολογία επιτρέπει στους σχεδιαστές να τοποθετούν έναν απλοποιημένο πίνακα οργάνων που εμφανίζει μόνο τις… νομικά απαραίτητες πληροφορίες, όπως την ταχύτητα του αυτοκινήτου και διάφορες προειδοποιήσεις.
Το σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας, φέρνει τις πληροφορίες (ανάλογα με τις ρυθμίσεις) να εμφανίζονται σε διαφορετικές αποστάσεις μακριά από τον οδηγό. Για παράδειγμα, η ταχύτητα είναι πιο κοντά, αλλά τα βέλη για την κατεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης φαίνεται να είναι πιο μακριά. Οι πληροφορίες που εμφανίζονται μπορεί να περιλαμβάνουν στοιχεία όπως σήμανση λωρίδων δρόμου, πληροφορίες απόστασης και όριο ταχύτητας. Τα χειριστήρια στο τιμόνι επιτρέπουν την προσαρμογή των πληροφοριών στην οθόνη head up (HUD) όπως θέλει ο οδηγός.
Ένα σύστημα infotainment 15 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Οι φωτιζόμενοι διακόπτες αφής επιτρέπουν τη ρύθμιση της θερμοκρασίας στο σύστημα κλιματισμού και της έντασης ήχου. Το Travel Assist περιλαμβάνει cruise control και υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας. Η τεχνολογία είναι σε θέση να ανιχνεύει τα όρια ταχύτητας και να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος.
Η VW διαβεβαιώνει ότι το ID.7 διαθέτει το πιο προηγμένο σύστημα κλιματισμού της μάρκας μετά το Phaeton. Οι αεραγωγοί διαθέτουν μοτέρ για να μετακινούνται κάθετα και οριζόντια, έτσι ώστε το σύστημα να μπορεί να διανέμει αέρα σε μια μεγάλη περιοχή της καμπίνας. Επίσης μπορείτε να το ρυθμίσετε και με φωνητικές εντολές. Για παράδειγμα, ο οδηγός λέγοντας: «Γεια σου IDA, τα χέρια μου είναι κρύα», κατευθύνει μια ζεστή ριπή στα δάχτυλα του ενώ ενεργοποιεί και τη θέρμανση του τιμονιού.
Τα εμπρός καθίσματα είναι διαθέσιμα με ρυθμίσεις ως και 14 κατευθύνσεων. Μια λειτουργία Climatronic χρησιμοποιεί αισθητήρες θερμοκρασίας και υγρασίας για τη θέρμανση ή την ψύξη τους αυτόματα. Ένα σύστημα μασάζ έχει 10 μαξιλάρια αέρα και μια έκδοση premium προσθέτει δύο ακόμη μαξιλάρια στη λεκάνη και τη σπονδυλική στήλη του επιβάτη.
Μια προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή διαθέτει έξυπνο γυάλινο πάνελ. Ένα στρώμα υγρών κρυστάλλων διασκορπισμένο σε πολυμερές του επιτρέπει να εναλλάσσεται μεταξύ αδιαφανούς ή διαφανούς είτε μέσω ενός κουμπιού είτε μέσω των φωνητικών χειριστηρίων.
Η VW θα κατασκευάσει το ID.7 για τις αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής στο εργοστάσιό της στο Emden στη Γερμανία. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Δεν υπάρχουν διαθέσιμες λεπτομέρειες τιμολόγησης για καμία περιοχή.