Οι μετοχές της Aston Martin κατέρρευσαν κατά περισσότερο από το ένα πέμπτο κατά την πρωινή συνεδρίαση της Δευτέρας, περίπου στο 28%, και αποφάσισε ότι τελικά θα κατασκευάσει περίπου 1.000 λιγότερα αυτοκίνητα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματίσει για φέτος. Η βρετανική μάρκα είχε κάνει μια πρόβλεψη για την ετήσια απόδοσή της και μείωσε την παραγωγή οχημάτων για το 2024 από τα 7.000 στα 6.000, καθώς αντιμετωπίζει προβλήματα με τις εταιρείες που την προμηθεύουν ανταλλακτικά και λόγω της χαμηλής ζήτησης από την Κίνα, καθώς οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες κερδίζουν ολοένα έδαφος σε σχέση με τις ευρωπαϊκές. Ωστόσο, το μεγάλο της πρόβλημα είναι πως με το λανσάρισμα των νέων μοντέλων της θα πρέπει να είναι συνεπής και με τις παραδόσεις τους στις αντιπροσωπείες και αυτή την στιγμή αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με τον εφοδιασμό εξαρτημάτων από τις προμηθεύτριες εταιρείες της. Η Aston Martin παρέδωσε μόλις 1.998 αυτοκίνητα στο πρώτο εξάμηνο του 2024, σχεδόν ένα τρίτο λιγότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ επίσης δήλωσε τον Ιούλιο ότι οι ζημιές προ φόρων αυξήθηκαν στα 259.775.626 ευρώ από τα 170.466.516 ευρώ.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Aston Martin, Adrian Hallmark, δήλωσε: «Έχει γίνει σαφές ότι πρέπει να λάβουμε αποφασιστική δράση για να προσαρμόσουμε τους όγκους παραγωγής μας για το 2024, δεδομένου του συνδυασμού των προβλημάτων προμηθευτών, του ασθενικού μακροοικονομικού περιβάλλοντος στην Κίνα και μιας προληπτικής απόφασης να ευθυγραμμίσουμε στρατηγικά τα σχέδια παραγωγής μας για να βελτιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα και να επιτύχουμε μια πιο ισορροπημένη ροή παραδόσεων στο μέλλον».