Ο Bruno Sacco γεννήθηκε στις 12 Νοεμβρίου 1933 και σπούδασε μηχανολογία στο πανεπιστήμιο του Τορίνο. Αρχικά αναζήτησε εργασία στα διάσημα αμαξοποιεία Ghia και Pininfarina, αλλά μετακόμισε στη Γερμανία όταν οι προσπάθειές του δεν απέδωσαν καρπούς.
Η Daimler-Benz προσέλαβε τον Sacco ως δεύτερο σχεδιαστή της το 1958. Κατά την περίοδο 1958-1974, συνέβαλε στην σχεδίασε εμβληματικών και αξέχαστων μοντέλων της Mercedes, συμπεριλαμβανομένων του μοντέλου 600 και του 230 SL Pagoda. Επίσης, ανέλαβε την επίβλεψη σχεδιαστικών έργων για εκθέσεις ασφάλειας και διαμόρφωσε τα πειραματικά οχήματα με κινητήρα Wankel, C 111 (1969) και C 111-II (1970). Η συμμετοχή του οδήγησε στη δημιουργία ευρέως χρησιμοποιούμενων οχημάτων, όπως η μεσαία σειρά μοντέλων 123.
Με τον διορισμό του αρχιμηχανικό το 1975, ο Sacco έγινε επικεφαλής του τμήματος Σχεδιασμού, διαδεχόμενος τον Friedrich Geiger. Το πρώτο όχημα για το οποίο ήταν υπεύθυνος ήταν το station wagon της σειράς μοντέλων 123, το οποίο παρουσιάστηκε το 1977 ως το πρώτο station wagon της μάρκας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, διαμόρφωσε την κομψή μορφή της S-Class της σειράς 126 (1979 έως 1992) και του σχετικού Coupé (1981 έως 1991). Ήταν ιδιαίτερα περήφανος για αυτά τα αυτοκίνητα, όπως είχε δηλώσει ο ίδιος δεκαετίες αργότερα: «Η σειρά 126 σε όλες τις σχεδιαστικές της μορφές είναι το καλύτερο πράγμα που έχω κάνει για τη Mercedes-Benz».
Με τον Sacco ως επικεφαλής σχεδιασμού, η Mercedes-Benz έδινε όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην αισθητική και την αεροδυναμική απόδοση. Η φιλοσοφία του Sacco για διαχρονική κομψότητα προσέλκυσε επίσης ένα νεότερο κοινό. Αυτό ξεκίνησε αρχικά με το μοντέλο 190 (W 201), το οποίο άνοιξε την πόρτα σε νέους αγοραστές για τη μάρκα. Το χαρακτηριστικό στυλ του Sacco έγινε ιδιαίτερα εμφανές στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν η A-Class (σειρά μοντέλων 168, 1997 έως 2005), η M-Class (σειρά μοντέλων 163, 1997 έως 2004), η SLK (R 170), η CLK (σειρά μοντέλων 208, 1997 έως 2003) και η V-Class (W 638, 1996 έως 2005) διεύρυναν σημαντικά τη γκάμα μοντέλων της Mercedes-Benz. Τα τελευταία μοντέλα για τα οποία ήταν υπεύθυνος ο Bruno Sacco πριν από τη συνταξιοδότησή του ήταν η σειρά μοντέλων S-Class 220 (1998 έως 2005) και το πολυτελές coupé CL-Class της σειράς μοντέλων C 215 (1999 έως 2006).
Η ικανότητά του να συνδυάζει αρμονικά την αισθητική και την τεχνολογία έκανε τον Bruno Sacco έναν από τους πιο επιδραστικούς σχεδιαστές στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Στις 31 Μαρτίου 1999, συνταξιοδοτήθηκε με πολυάριθμες διακρίσεις. Έλαβε επίτιμο διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο του Ούντινε το 2002, το 2006 εισήχθη στο “Automotive Hall of Fame” στο Ντίαρμπορν του Μίσιγκαν, και το 2007 στο “European Automotive Hall of Fame” στη Γενεύη. Ο Bruno Sacco είπε, μετά από δύο δεκαετίες συνταξιοδότησης: «Η Mercedes ήταν η ζωή μου, και υποστηρίζω απόλυτα εκείνη την περίοδο».