Το ολοκαίνουργιο μοντέλο της DeLorean Motor Company είχε προγραμματιστεί για ψηφιακή κυκλοφορία στις 31 Μαΐου μετά από πολλά teaser, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες νωρίτερα από το αναμενόμενο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας. Το DeLorean Alpha5, που σχεδιάστηκε από την Italdesign όπως και ο προκάτοχός του, είναι ένα χαμηλών τόνων τετραθέσιο grand tourer με τεράστιες πόρτες gullwing και ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Η επιστροφή της πινακίδας DeLorean έχει λιγότερες σχεδιαστικές αναφορές στο εμβληματικό DMC-12 από ό,τι θα περιμέναμε αρχικά. Το αεροδυναμικό αμάξωμα (0,23 cd) είναι πολύ πιο καμπυλωτό από τα σχέδια του πρωτότυπου. Ωστόσο, το Alpha5 τιμά την παράδοση με τις πόρτες που καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του προφίλ, τους τροχούς πολλαπλών ακτίνων μεγάλης διαμέτρου, την ευθεία γραμμή που διατρέχει το αμάξωμα και το αεριζόμενο κάλυμμα του πίσω παρμπρίζ.
Στο μπροστινό μέρος, οι λεπτοί προβολείς LED συγχωνεύονται με τη μάσκα που φέρει το έμβλημα DeLorean, αντί για το συνηθισμένο σήμα DMC του παλιού αυτοκινήτου. Υπάρχει ένα φωτιζόμενο στοιχείο σε σχήμα V και στους δύο προφυλακτήρες, με εμφανές splitter μπροστά και μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος. Η ουρά έχει πίσω φώτα πλήρους πλάτους με τρεις οριζόντιες γραμμές, που λειτουργούν ως χαλαρή αναπαράσταση του σχεδίου στα πίσω φώτα DMC-12. Μιλώντας για LED, οι πόρτες gullwing έχουν φωτιζόμενα μπαλώματα μπροστά και πίσω, καθιστώντας τα πιο ορατά όταν ανοίγουν.
Το DeLorean Alpha5 έχει αρκετά μεγάλο αποτύπωμα, με μήκος 4.995mm, πλάτος 2.044mm και ύψος μόλις 1.370mm. Αυτό το καθιστά ελαφρώς μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο κοντό από μια Porsche Taycan. Το τεράστιο μέγεθος των θυρών gullwing επιτρέπει την ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα που έχει τέσσερα μεμονωμένα καθίσματα. Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από απλές γραμμές με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι το σημείο εστίασης πίσω από το μοντέρνου στυλ τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος.
Υπάρχει μια δεύτερη, μικρότερη οθόνη αφής για το infotainment στην ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα και αυτό που φαίνεται να είναι ένα σύνολο φυσικών χειριστηρίων για τον κλιματισμό πίσω από αυτήν, δίπλα σε έναν δίσκο ασύρματης φόρτισης. Μπορούμε επίσης να δούμε δύο ποτηροθήκες και περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους για τους μπροστινούς επιβάτες.
Η DeLorean δεν μας έδωσε λεπτομερή παρουσίαση της πλατφόρμας, αλλά ανακοίνωσε ορισμένα εκτιμώμενα στοιχεία προδιαγραφών για το "Base Performance Model". Μια μεγάλη μπαταρία 100kWh είναι ικανή να χαρίσει αυτονομία των 483km και ενώ δεν γνωρίζουμε την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, το Alpha5 θα επιταχύνει από 0-100km/h σε 2, με την τελική ταχύτητα να είναι στα 250km/h.
Σύμφωνα με τον Joos de Vries, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Delorean Motor Company, «Το Alpha5 είναι για ανθρώπους που αγαπούν την οδήγηση». Ο Neilo Harris, Αντιπρόεδρος της μάρκας, πρόσθεσε: «Μας δόθηκε η ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε μια μάρκα που σήμαινε πολλά για τόσους πολλούς ανθρώπους από όλες τις γωνιές του πλανήτη για τέσσερις δεκαετίες. Ο DeLorean έχει αγγίξει τόσες πολλές ζωές και έχει δημιουργήσει το σκηνικό για τόσες πολλές αναμνήσεις… Είμαστε όλοι τώρα μάρτυρες ενός νέου κεφαλαίου αυτής της εκπληκτικής ιστορίας».
Θα μάθουμε περισσότερα για το DeLorean Alpha5 στην ψηφιακή κυκλοφορία αύριο και στην επίσημη πρεμιέρα που έχει προγραμματιστεί για τις 18 Αυγούστου στο Pebble Beach Concours d ‘Elegance. Ενώ η DeLorean Motor Company έχει την έδρα της στις ΗΠΑ, η παραγωγή του Alpha5 θα ανατεθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες στην Ιταλία με το σύστημα μετάδοσης κίνησης να προέρχεται από έναν συνεργάτη του Ηνωμένου Βασιλείου. Το Alpha5 θα προσφέρεται αρχικά σε μόλις 88 μονάδες, αναφέροντας την ταχύτητα του ταξιδιού στο χρόνο DMC-12 στις ταινίες Back To The Future. Έχετε υπόψη σας, δεν θα είναι το μοναδικό μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς ήδη εργάζονται σε ένα κουπέ με κινητήρα V8, ένα σεντάν EV και ένα SUV με κινητήρα υδρογόνου.