Η γερμανική εταιρεία κατασκευάζει τα μοντέλα Max11, Max11 Turbo και Max Classic εδώ και αρκετό καιρό και πιο πρόσφατα λάνσαρε το νέο της μοντέλο, το Targa. Όλα τα μοντέλα έχουν μεταμορφωθεί πλήρως και δείχνουν τι ακριβώς μπορεί να πετύχει η Evomax με τη γενιά 964 της 911. Το πρώτο μοντέλο που κυκλοφόρησε η Evomax ήταν το Max11, το οποίο δανείζεται τον ατμοσφαιρικό flat-six κινητήρα των 3.8lt και το εξατάχυτο κιβώτιο από μία 997 911 Cup και αποδίδει 460 ίππους στις 7.500rpm με τον κόφτη να βρίσκεται στις 8.760 rpm. Η Evomax εξόπλισε επίσης το Max 11 με πλήρως ρυθμιζόμενα coilovers και αναβαθμισμένα φρένα. Διάφορα πάνελ του αμαξώματος έχουν αντικατασταθεί με αντίστοιχα κατασκευασμένα από Kevlar και carbon, ενώ γίνεται χρήση και εξάτμισης τιτανίου. Τα Max11 Turbo και Max Classic της Evomax ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία. Η Max11 Turbo χρησιμοποιεί τον turbo flat-six των 3.6lt της 996 που αποδίδει 620Ps στις 6.500rpm και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων. Η Max Classic είναι εξοπλισμένη με τον υδρόψυκτο εξακύλινδρο κινητήρα της 993 των 3.8lt που αποδίδει 330Ps στις 6.500Ps και χρησιμοποιεί ένα χειροκίνητο κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Αμφότερα τα μοντέλα, έχουν διάφορα τμήματα του αμαξώματος κατασκευασμένα από carbon και kevlar, έχουν συστήματα εξαγωγής από τιτάνιο και χρησιμοποιούν αναβαθμισμένα φρένα και νέα coilover kit. Το τελευταίο δημιούργημα της Evomax είναι η Evomax Targa, η οποία χρησιμοποιεί τον κινητήρα της 997 Cup με την απόδοση να είναι στα 460Ps, με την επιλογή να έχει ένα δυνατότερο σύνολο με την απόδοση να ανεβαίνει στα 620Ps ή και με λιγότερη ιπποδύναμη, στα 330Ps, με την χρήση του κινητήρα της Max Classic. Εκτός από τα μηχανολογικά μέρη και από την εμφάνιση, οι επιβάτες έχουν την επιλογή της τροποποίησης του εσωτερικού τους όπως ακριβώς θέλουν.