Αν και οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων στην Κίνα μειώθηκαν γενικά, τα ηλεκτρικά σημείωσαν ένα αξιοζήλευτο ποσοστό αύξησης, επωφελούμενα από τις επιδοτήσεις που τα αφορούν. Αυτό τους επέτρεψε να παρουσιάσουν αύξηση της τάξης του 33%, τη στιγμή που στην Ευρώπη το ποσοστό τους είναι μειωμένο κατά 4% και που οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, αλλά κατά κύριο λόγο στην παύση των επιδοτήσεών τους σε μεγάλες αγορές -όπως η Γερμανία-, αλλά και τους εμπορικούς περιορισμούς της Ε.Ε. προς τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται.
Όπως και να έχει, η Κίνα γίνεται η πρώτη χώρα παγκοσμίως που ξεπερνά το 1 εκ. πωλήσεις ηλεκτρικών σε έναν μήνα, μια πρωτιά που δεν φαίνεται να μπορεί να ξεπεραστεί, τουλάχιστον από κάποια άλλη χώρα.
Σύμφωνα με στοιχεία πωλήσεων της Rho Motion πάντως, η παγκόσμια ζήτηση για τα EV’s παρουσιάζει συνεχώς αυξητική τάση, με 9,8 εκ. αυτοκίνητα να έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής για το 2024 ανά την υφήλιο, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 20% σε σχέση με πέρυσι.