«Από τη στιγμή που ανακοινώσαμε το T.50 - το οποίο επινοήθηκε ως το πιο οδηγοκεντρικό υπεραυτοκίνητο στον κόσμο - ανυπομονούσα μέχρι σήμερα», είπε ο Murray. «Η σχεδίαση και η κατασκευή του T.50 ήταν ένα απίστευτο ταξίδι με μεγάλο μέρος της αρχικής δουλειάς να ολοκληρώνεται κατά τη διάρκεια του lockdown, έτσι για να δούμε τη μηχανική τέχνη του μονοκόκ από ανθρακονήματα σασί του πρώτου πελάτη έτοιμου για συναρμολόγηση, λιγότερο από δυόμισι χρόνια από την αποκάλυψη, είναι πολύ μαγικό».
Η Gordon Murray Automotive θα κάνει μόλις 100 T.50 και καθένα από τα μονοκόκ σασί θα ζυγίζει μόλις 236 λίβρες (107 κιλά). Η ισχύς προέρχεται από έναν Cosworth V12 που μπορεί να στροφάρει έως τις 12.100 σ.α.λ. και αποδίδει 665 PS.
Κάθε πρόσθετο εξάρτημα θα τοποθετηθεί στο μονοκόκ από ανθρακονήματα σασί με το χέρι και έχει σχεδιαστεί ώστε να δίνει προτεραιότητα στην υψηλή ποιότητα και το χαμηλό βάρος. Τα πάντα, από το πεντάλ του γκαζιού μέχρι τον ανεμιστήρα από ανθρακονήματα που συμβάλλει στην αύξηση της κάτω δύναμης του αυτοκινήτου κατά 50%, έχουν σκοπό να κάνουν το αυτοκίνητο καλύτερη εμπειρία για τον οδηγό του.
Αν και δεν έχει αποκαλυφθεί ακριβώς πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί το πρώτο παράδειγμα, το T.50 συναρμολογείται στο εργοστάσιο συναρμολόγησης της GMA στο Dunsfold του Ηνωμένου Βασιλείου. Κανένα δεν θα είναι ίδιος, λέει η εταιρεία, ακόμη και με τη βαφή το χρώμα κάθε μεμονωμένου μοντέλου είναι μοναδικό σε αυτό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει επίσης να έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο κέντρων εξυπηρέτησης για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες.