Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και αρκετοί βελτιωτές προσφέρουν LCV με σπορ εμφάνιση, αλλά ο ιδιοκτήτης αυτού του VW Caddy από το Ηνωμένο Βασίλειο δεν θα συμβιβαζόταν μόνο με ένα bodykit και μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου. Στην πραγματικότητα, το συγκεκριμένο βαν εκτός από την εμφάνιση, κρύβει αρκετές αλλαγές στα μηχανικά του μέρη.
Όλα ξεκίνησαν με ένα ταπεινό VW Caddy τρίτης γενιάς από το 2016, με άβαφους πλαστικούς προφυλακτήρες. Τρία χρόνια αργότερα, το όχημα του Joe Baitboat Jacobs μοιάζει περισσότερο με hot hatch παρά με το τυπικό ελαφρύ επαγγελματικό σας όχημα, διατηρώντας παράλληλα ανέπαφα τα χαρακτηριστικά πρακτικότητας του πάνελ βαν.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το van είχε πιο σπορ προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διακριτικές προεκτάσεις φτερών που προέρχονται από το Caddy Alltrack, βαθύτερα πλαϊνά μαρσπιέ, μονάδες φωτισμού LED και στα δύο άκρα, πίσω αεροτομή και ακόμη και πίσω διαχύτη, που φιλοξενεί τις επώνυμες διπλές οβάλ απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Εάν αυτά δεν είναι αρκετά για να κοινοποιήσουν τα διαπιστευτήρια απόδοσης του βαν, τότε τα τεράστια φρένα Audi RS πίσω από τις χρυσές ζάντες αλουμινίου VW Vortex 19 ιντσών που είναι ντυμένες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 θα κάνουν τη δουλειά.
Προχωρώντας στο εσωτερικό, οι αναφορές της Audi είναι πιο εμφανείς, με ένα τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος με σήμα RS τυλιγμένο σε Alcantara με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων και μια οθόνη infotainment που υποτίθεται ότι προέρχεται από το Audi A3 τρίτης γενιάς.
Κάτω από το καπό αυτού του ιδιαίτερου VW Caddy, βρίσκεται ένας πεντακύλινδρος κινητήρας 2.5lt TFSI με πολλές τροποποιήσεις. Διαθέτει turbo LMS850, μπεκ των 980cc/min, σφυρήλατα πιστόνια και ενισχυμένες μπιέλες, σύστημα ψεκασμού νερού/μεθανόλης, εξάτμιση της Miltek και προσαρμοσμένη χαρτογράφηση ECU. Ως αποτέλεσμα, η ισχύς ανέρχεται στα 736Ps, που μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.