Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Volkswagen |
Μοντέλο | Polo |
Η γερμανική εταιρεία σύστησε την πρώτη γενιά του Polo τον Μάρτιο του 1975, η οποία βασίστηκε πάνω στο Audi 50 και ήρθε ύστερα από τα λανσαρίσματα του Passat και του Golf που έγιναν το 1973 και το 1974 αντίστοιχα. Η πρώτη γενιά του Polo ξεχώρισε αμέσως χάρη στους κινητήρες, οι οποίοι ήταν αρκετά οικονομικοί, την σχεδίασή του, το μικρό βάρος του καθώς και το εσωτερικό του μέρος. Το Polo II έφερε μια σειρά από βελτιώσεις από το 1981 και μετά, συμπεριλαμβανομένης μιας πιο άνετης καμπίνας, καθώς και εκσυγχρονισμένων κινητήρων. Το 1987, η περιορισμένη ειδική σειρά Polo Coupé GT G40 έκανε το ντεμπούτο της με τον υπερσυμπιεστή, ο οποίος παρείχε περισσότερη ισχύ. Ένα άλλο άλμα προς τα εμπρός ακολούθησε στην τρίτη γενιά από το 1994 και μετά, αλλά αφορούσε την τεχνολογία. Το Polo III ήταν ένα από τα πρώτα οχήματα στην κατηγορία του με καινοτόμα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως αερόσακους. Το 1998, το Polo ήταν διαθέσιμο για πρώτη φορά ως GTI. Με σημαντική αύξηση σε μέγεθος, η τέταρτη γενιά προσέφερε ένα νέο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας από το 2002, με μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους, υδραυλικό τιμόνι και ABS ως στάνταρ. Το Polo V παρουσίασε μια σειρά από ψηφιακές καινοτομίες: από το 2009, τα συστήματα infotainment και υποβοήθησης έκαναν την οδήγηση πιο άνετη από ποτέ. Το Polo V «έκλεψε την παράσταση» και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό: με το Polo R WRC, η Volkswagen κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι τέσσερις φορές στη σειρά από το 2013. Η έκτη γενιά βασίστηκε στην πλατφόρμα MQB και έθεσε νέα πρότυπα το 2017 σε όρους συνδεσιμότητας, ασφάλειας και δυναμικής οδήγησης. Το Polo έγινε ακόμη πιο ψηφιακό και καινοτόμο με την αναβάθμιση του το 2021. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η VW έχει πετύχει έως τώρα να πουλήσει πάνω από 20.000.000 Polo παγκοσμίως.