Η Toyota ανέθεσε στην Yamaha την εξέλιξη ενός V8 των 5.0lt φυσικής πνοής, ο οποίος θα χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο και θα αποδίδει 450Ps. Αυτό εντάσσεται στην κοινή απόφαση των Toyota, Mazda, Subaru και Kawasaki στο να συνεχίσουν την εξέλιξη θερμικών κινητήρων με εναλλακτικά καύσιμα. Ο κινητήρας αυτός δεν είναι τελείως καινούργιος, αφού χρησιμοποιείται ήδη στο Lexus RC F coupe, έχει όμως αλλαγές στα μπεκ καυσίμου, στις πολλαπλές εισαγωγής, στις κυλινδροκεφαλές του και σε άλλα σημεία.
Πλέον αποδίδει 450Ps στις 6.800rpm και 55kgm ροπής στις 3.600rpm, έχοντας ελαφρώς χαμηλότερη απόδοση από ότι έχει η έκδοση που κινεί το RC F coupe, η οποία είναι στα 479Ps και η ροπή στα 54,6kgm. Η πολλαπλή εξαγωγής 8-1 είναι τοποθετημένη στην κορυφή του κινητήρα, κάτι που θα δυσκολέψει την εγκατάσταση του κινητήρα σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Για την ώρα πάντως η Toyota συμμετέχει στο Super Taikyu με μία Corolla που χρησιμοποιεί κινητήρα υδρογόνου, ενώ έχει ετοιμάσει και ένα GR Yaris με τέτοιου είδους κινητήρα.