Η 412 Motorsport που έχει έδρα στο Los Angeles της Καλιφόρνιας, ανέλαβε ένα ιδιαίτερο project. Την βελτίωση μιας Toyota Supra A90, από την οποία αφαίρεσε τον εργοστασιακό κινητήρα και τοποθέτησε τον 2JZ και παράλληλα άλλαξε το κιβώτιο με το Getrag 420G από την Ε46 Μ3, με το διαφορικό να είναι από την Ε92 Μ3. Ο κινητήρας όμως δεν είναι στην εργοστασιακή του μορφή, αφού έχει σφυρήλατα πιστόνια, ενισχυμένες μπιέλες, εκκεντροφόρους, έχει ροϊκή εξέλιξη στην κυλινδροκεφαλή, μεγαλύτερες βαλβίδες και τροφοδοτείται από το turbo της Precision PT7676. Η Supra πλέον έχει ζάντες της Work, μεγαλύτερα φρένα και μεγαλύτερη αεροτομή, καθώς και μονή απόληξη στην εξάτμιση. Στο video που ακολουθεί θα δείτε την διαδικασία της δυναμομέτρησης και το πώς κατάφερε να φτάσει τα 917wHp.