Οι φήμες για το τι θα είναι αυτό το αυτοκίνητο αμφιταλαντεύονται ανάμεσα σε δύο, είτε στο Toyota GR86 και Subaru BRZ,είτε σε ένα SUV το οποίο πιθανόν θα είναι και ηλεκτροκίνητο. Το SUV αυτό βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA, που μπορεί να εξοπλίσει είτε τετρακίνητα, είτε προσθιοκίνητα, είτε πισωκίνητα μοντέλα και οι διαστάσεις του θα είναι παρόμοιες με αυτές του RAV4.
Το GR86 εξελίσσεται από κοινού με την Subaru, με το δικό της μοντέλο να ονομάζεται BRZ, του οποίου όμως η παρουσίαση έχει καθυστερήσει, αφού ο CEO της Toyota Akio Toyoda, έχει δώσει εντολή να έχει αρκετά διαφορετική απόδοση σε σχέση με το μοντέλο της Subaru, πράγμα που σημαίνει πως οι μηχανικοί της Toyota βρίσκονται σε αναμμένα κάρβουνα, προκειμένου να κάνουν όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις και ρυθμίσεις για να πετύχουν αυτό τον στόχο.
Το πλαίσιο βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση του παλιότερου, το οποίο όμως έχει αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 50% και κατά 60% αύξηση στην πρόσθια πλευρική κάμψη, πράγμα που του βελτιώνει κατακόρυφα την απόκριση στο τιμόνι, αλλά και την πρόσφυση.
Ο κινητήρας θα είναι ο FA24, ο τετρακύλινδρος boxer των 2.4lt, που θα αποδίδει 228Ps στις 7.000rpm και 25kgm ροπής στις 3.700rpm, με το κιβώτιο ταχυτήτων να είναι είτε χειροκίνητο των έξι σχέσεων, είτε αυτόματο επίσης των έξι.