Η Toyota παρουσίασε στην Ταϊλάνδη το Hilux Revo GR Sport, μια ειδική έκδοση του δημοφιλούς της pick-up με έντονα σπορ στοιχεία και την σφραγίδα της Gazoo Racing. Η αλήθεια είναι πως κάτι παρόμοιο το είχε κάνει και το 2018, όταν παρουσίασε μια αντίστοιχη έκδοση για την αγορά της Βραζιλίας. Η όγδοη γενιά του Hilux βρίσκεται κοντά μας από το 2015 και έχει υποστεί δύο facelifts, ένα το 2017 και ένα το 2020. Η τελευταία του αναβάθμιση περιελάμβανε την τοποθέτηση μιας νέας έκδοσης του 2.8lt diesel κινητήρα που αποδίδει 204Ps και 51kgm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων. Πάνω σε αυτή την έκδοση βασίστηκε και το Hilux Revo GR Sport, παρουσιάζοντας δύο εκδόσεις, μια με χαμηλωμένη ανάρτηση και την κίνηση στον πίσω άξονα και μια τετρακίνητη με κανονικό ύψος και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού.
Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια είναι ενισχυμένα και προέρχονται από την SuperFlex Suspension, με την ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα διπλά ψαλίδια εμπρός και φύλλα σούστας στον πίσω άξονα. Η χαμηλωμένη έκδοση κάθεται 23mm πιο χαμηλά και η ρύθμιση της ανάρτησης είναι με προσανατολισμό τις επιδόσεις στην άσφαλτο και όχι στις εκτός δρόμου διαδρομές. Αμφότερες οι εκδόσεις έχουν αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός με κόκκινες δαγκάνες και ταμπούρα πίσω. Η χαμηλωμένη έκδοση είναι εξοπλισμένη με ένα bodykit που περιλαμβάνει αεροδυναμικά βοηθήματα στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνά μαρσπιέ και ένα diffuser πίσω, καθώς και διακοσμητικά αυτοκόλλητα. Χρησιμοποιεί μαύρες ζάντες των 17in με λάστιχα που έχουν προσανατολισμό την άσφαλτο, ενώ η ψηλή έκδοση χρησιμοποιεί ζάντες των 18in και διαφορετικής σχεδίασης body-kit, λασποτήρες, πλαϊνά σκαλοπάτια επιβίβασης, καθώς και ένα roll-bar στην καρότσα.